چکاد مسیر جدیدی برای درس خواندن / یک تیر و چند نشان
حجم ویدیو: 30.56M | مدت زمان ویدیو: 00:04:10

پروژه چکاد با تکیه بر فرآیند کارآمدسازی دروس و کاربردی سازی علوم، سعی دارد تا با تبیین روحیه پژوهشگرانه در دانش‌آموزان ، ایشان را از مرداب بی هویتی نجات دهد. اولین اصل چکاد، کارآمدسازی است.

دانش‌آموزانی خودکار، خودکفا و توانمند تربیت کنیم تا اندیشیدن را بلد باشند. این یعنی کارآمدسازی دانش‌آموزان و در عرصه آموزش، متد چکاد با تکنیک‌های آموزشی قصد دارد تا نقش معلم را از جایگاه رهبر، به جایگاه تسهیل‌گیر جایگزین کند!

این امر موجب خودکفایی و افزایش اعتماد به نفس دانش ‌آموزان می‌شود. تدریس با متد چکاد که اولین اصل آن کارآمدسازی و کاربردی سازی علوم است، با محوریت تحقیق و پژوهش پیش‌ می‌رود.

اصل دوم آگاه سازی است. آگاه سازی دانش‌آموزان از استعدادهای منحصر به فرد و پتانسیل های فردی‌شان برای رسیدن به مقصود و تحقق اهداف خود است.

 اصل سوم دانش‌افزایی. بنیان سه اصل چکاد بر پایه توسعه فردی و پژوهش استوار است تا دانش‌آموزانی چند بُعدی، پژوهشگر و اندیشمند تربیت کند.

هم‌اکنون موسسه سیمرغ آسمان دانش و آموزشگاه خودکار آبی (زیر نظر اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران) در حال برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مشاوره‌ای متوسطه دوم در رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی هستند که حضور در جلسه اول این کارگاه‌ها برای عموم رایگان است.

اینستا Simorgh_Official

سایت Simorgh-Official.com

ایمیل Simorgh.mrh@gmail.com

شماره های تماس  - 09308282881 - 02177655245 - 02177655185

نشانی دفتر مرکزی:

تهران، خیابان بهار شمالی، بالاتر از کوچه محمدی، پلاک ۳۱۳، واحد ۳، موسسه سیمرغ آسمان دانش

پاکدشت، بلوار شهدای قمی شمالی، جماران ۱۵، آموزشگاه خودکار آبی

 

کدخبر: 760337 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟