زاکانی چرا به جای حل ابرچالش های تهران به دید و بازدید می‌رود + فیلم
حجم ویدیو: 8.74M | مدت زمان ویدیو: 00:01:11

صبح امروز سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ به مناسبت هفته بسیج به صحن علنی شورای شهر تهران دعوت شده بود، او حین ایراد سخنان خود، نسبت به عدم حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران در صحن علنی شورای شهر انتقاد کرد.

در همین حین حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران اظهار کرد که زاکانی جلسه ای با خانواده شهدا دارد که سردار حسن زاده در این باره گفت: ما یکی از بسیجی ترین شهرداران تهران در طول تاریخ را تجربه می کنیم و خوب بود که آقای زاکانی همراه با فرزندان شاهد در جلسه امروز حضور پیدا می کرد. چون ناسلامتی رئیس بسیج تهران به این جلسه آمده است.

گرچه خانواده شهدا بسیار محترم هستند و باید قدر آنها را دانست اما مسئله ای که وجود دارد این است که چرا شهردار تهران جلسات دیدار خود را با خانواده شهدا وقتی که تهران درگیر ابرچالش هایی مثل آلودگی هوا و ترافیک است در ساعت کاری قرار می دهد.

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران درباره این مسئله که آقای زاکانی روز یکشنبه در حالی در ساعت کاری به دیدار با خانواده شهدا رفته اند که تهران درگیر با آلودگی هوا و ترافیک است گفت: این موضوعات منافاتی با یکدیگر ندارند. بدون شک آقای زاکانی بیشتر وقت خود را صرف ماموریت ها و مشکلات اصلی شهر تهران می کند.

او ادامه داد: جلسه آقای زاکانی نیز با خانواده های معظم شهدا نبوده است بلکه دیدار با فرزندان شهید شاغل در شهرداری تهران بوده است. یعنی کارمندان شهرداری که فرزند شهدا هستند.

امانی تاکید کرد: هم اکنون حدود 800 نفر از فرزندان شهدا در شهرداری تهران شاغل هستند که یکسری خواسته هایی از شهردار دارند و این موضوع در همه دوره ها اتفاق افتاده است. حتی زمان آقای قالیباف نیز به صورت فصلی این جلسات برقرار می شد.

این عضو شورای شهر تهران در پایان خاطر نشان کرد: طبیعتا دیدار آقای زاکانی با فرزندان شهید شاغل در شهرداری در برنامه هایشان بوده است و قطعا منافاتی با انجام کارهای شهر ندارد.

کدخبر: 742844 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی چاهه
آیا این خبر مفید بود؟