مردم به مدیریت شهری تهران اجازه دهند خود را جمع و جور کند + فیلم
حجم ویدیو: 14.78M | مدت زمان ویدیو: 00:02:01

به گزارش خبرنگار شهری رکنا، کوچه‌ها، خیابان‌ها و بزرگراه های شهر را که می بینیم، گویی مسئولین شهری همه وظایف خود را رها کرده و در حال استراحت هستند. شهر هرروز بیشتر از قبل قفل می شود و ماشین ها با بوق ممتد اعصاب شهروندان را بیشتر از قبل خرد می کنند. از طرفی زباله ها در گوشه کنار خیابان ها بیشتر از هر وقت دیگری به چشم می آید.

البته علیرضا زاکانی شهردار تهران سه هفته ای است که با شعار قرار خدمت به مناطق مختلف تهران برای بازدید مراجعه می کند و از مشکلات شهروندان با خبر می شود پس می توان امیدوار بود که وضعیت بد شهر به مرور با مستقر شدن کامل نیروهای شهردار تهران بهتر خواهد شد. 

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار رکنا گفت: به عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی شهر تهران که وظیفه ام نظارت روی کار مدیریت شهری است باید به اندازه لازم و کافی امکان و فرصت دهیم تا بتوانند در این دوره جدید خود را جمع و جور کنند.

او افزود: اکثر شهرداران عوض شده اند و همچنین همه‌ی معاونان مناطق نیز تغیر کرده اند بنابراین طبیعی است در ابتدای ورود نیروهای تازه و رفتن افراد قبلی نا هماهنگی هایی پیش آید. برخی مدیران تا آخرین لحظات کار کرده و برخی نیز کار را رها کرده‌اند، اما در کل وظیفه افراد جدید است که کار را سامان بدهند.

نادعلی با بیان اینکه اگرمشکل و نقصی باشد تذکر خوهیم داد تا در برابر مطالبالت مردم موفق عمل کنیم و آنها رضایت کامل داشته باشند گفت: امیدواریم نتیجه مورد رضایت مردم باشد. به عنوان مثال بنده خودم در زمان بارندگی، از نزدیک مناطق شمالی را بازدید کردم، با وجود اینکه همه اعضای تیم جدید بودند اما آمادگی خوبی داشتند چون همه از نیرو های قبلی شهرداری بودند.

کدخبر: 740422 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی چاهه
آیا این خبر مفید بود؟