پیشنهاد حذف ممنوعیت سفر و تردد شبانه از سوی وزیر بهداشت به ستاد کرونا + فیلم
حجم ویدیو: 8.79M | مدت زمان ویدیو: 00:01:11

منع تردد شبانه / طرح منع تردد شبانه لغو خواهد شد. با پیشنهاد وزیر بهداشت به ستاد ملی مبارزه با کرونا طرح منع تردد شبانه لغو خواهد شد. لغو طرح منع تردد شبانه همزمان با تسریع روند واکسیناسیون انجام می شود. وزارت بهداشت به ستاد ملی مبارزه با کرونا پیشنهاد داده است که طرح منع تردد شبانه لغو شود.

به گزارش رکنا، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت گفت: موضوع قرنطینه هوشمند در ستاد کرونا مطرح شده است تا همزمان با انجام واکسیناسیون بیشتر، محدودیت‌هایی مانند ممنوعیت تردد شبانه و سفر از دو هفته آینده لغو شود.

وی افزود: در ستاد کرونا مطرح شده است که همزمان با بهبود روند واکسیناسیون، دیگر لازم نیست که محدودیت های قبلی اعمال شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعمال شود.

عین الهی تاکید کرد: بنابراین برای دو هفته آینده ما برنامه جدیدی را به ستاد ملی مبارزه با کرونا ارائه می دهیم که در آن بسیاری از محدودیت های از جمله محدودیت های سفر و تردد شبانه کاهش خواهد یافت یا حتی به صورت کامل از بین خواهد رفت.

وزیر بهداشت تصریح کرد: دانش آموزان و دانشجویان برای این که بتوانند در فضاهای جمعی قرار گیرند، حتما باید واکسیناسیون کرونا را انجام دهند.

 

کدخبر: 722491 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟