چرا  ثبت دانش آموزان در "پادا" دچار اختلال شده است / توضیح آموزش و پرورش

والدین از اختلال دو هفته ای سایت پادا خبر می دهند و تاکید دارند که ثبت نام فرزندانشان دچار اختلال شده است.

 به گزارش رکنا ،والدین میگویند: "دوهفته است که سایت پادا برای ثبت نام دانش‌آموزان مشکل دارد و باپیام:"خطا درپردازش اطلاعات،لطفادرزمان دیگری مراجعه کنید" مواجه میشوند.

والدین تاکیددارند،نه تلفن پشتیبانی دارد،نه کسی از آموزش و پرورش جوابگوست نه خبری اززمان درست شدن است.مدارس هم میگویند دست ما نیست!"

اختلال در پادا

پاسخ و راهنمایی آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا ، آموزش و پرورش در خصوص  گلایه والدین چنین توضیح داد: سایت پادا قبلاً برای ثبت نام میان پایه ها باز بود. از زمانی که ثبت نام میان پایه ها در پایه بالاتر اتوماتیک در سیستم انجام شد دیگر امکان ثبت نام میان پایه ها در پادا متوقف شد. چون ثبت نام ها توسط خود سیستم انجام شده و فقط ثبت نام پایه های ورودی در سیستم باز است.

آموزش و پرورش تاکید داشت : از این پس، کلیه امور دانش آموزان هر مدرسه با دسترسی مدیر مدرسه در سامانه "سیدا" امکان پذیر است و سیستم ثبت درخواست نقل و انتقال بین مدارس نیز از فردا برای دانش آموزانی که مایلند مدرسه قبلی خود را عوض کنند در سامانه "پادا" فعال خواهد شد و طبیعتاً این پیام به این محتوا «ثبت نام شما در مدرسه .... انجام شده است برای تغییر مدرسه از بخش درخواست نقل و انتقال دانش آموز استفاده نمایید» تغییر خواهد کرد.

 

کدخبر: 717940 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟