انتقاد از نحوه برگزاری آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی در برخی شهرستان ها

آزمون استخدامی مشمولان نهضت سوادآموزی در سراسر کشور برگزار شد. پذیرفته شدگان در این آزمون به صورت بومی در محل انتخابی شان مشغول به کار خواهند شد. آزمون استخدامی مشمولان نهضت سوادآموزی از نظر نحوه برگزاری در برخی حوزه های برگزاری آزمون مورد انتقاد قرار گرفته است. به نظر می رسد محتوای سوالات آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی به صورت مفهومی و دشوار طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، آزمون استخدامی مشمولان نهضت سوادآموزی، مربیان قرآنی و طرح امین روز جمعه یکم مرداد 1400 در سراسر کشور برگزار شد.

این آزمون در حالی در شرایط کرونایی برگزار شد که مراقبان آزمون به شدت در هنگام برگزاری آزمون از شرکت کنندگان مراقبت می کردند.

با این حال یکی از داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی مشمولان نهضت سوادآموزی در چابهار نسبت به نحوه برگزاری و البته محتوای این آزمون انتقاداتی را به خبرنگار رکنا اعلام داشت.

این داوطلب از نحوه تفتیش داوطلبان در حوزه آزمون چابهار انتقاد کرد. اوگفته است که علی رغم تفتیش و بازرسی بدنی از آزمون دهندگان، تعدادی از داوطلبان تخلف کرده و با خود تلفن همراه به جلسه آزمون برده اند.

علاوه بر این ها ظاهراً رعایت پروتکل های بهداشتی نیز برای برخی از داوطلبان به طور سفت و سخت گرفته شده و برای برخی دیگر خیر.

بنا به گفته این داوطلب، علاوه بر مشکلات موجود در نحوه برگزاری آزمون استخدامی مشمولان نهضت سوادآموزی در این حوزه امتحانی، محتوای سوالات آزمون نیز مورد انتقاد قرار گرفته است. اگرچه این داوطلب گفته بود که اکثر منابع امتحانی را مطالعه کرده است، اما ظاهراً تعدادی از سوالات خارج از منابع آزمون آورده شده بود.

کدخبر: 707751 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟