مسدود شدن راه دسترسی 6 روستا در شرق هرمزگان

در برخی استان های کشور شاهد وقوع سیل هستیم. متاسفانه از روزهای قبل شنیده ها حاکی از سیل و سیلاب در یکسری استان های کشور می دهد. بارش های ناگهانی یکی از علل وقوع سیل ها هستند. همزمان با وقوع سیل در برخی نقاط کشور، در مناطقی از کشور نیز شاهد خشکسالی و بی آبی هستیم.

به گزارش رکنا، مهرداد حسن‌زاده اظهار داشت: راه این ۶ روستا به اضافه سه روستای دیگر در شهرستان بشاگرد با فروکش کردن آب باز می‌شود.

وی اضافه کرد: مسیر این روستاها آسفالته است که آبنماهای مسیر بر اثر طغیان رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها دچار آبگرفتگی می‌شوند.

وی یادآور شد: برق سه روستای شهرستان بشاگرد نیز با تلاش عوامل وزارت نیرو در این شهرستان بازگشایی شد تا مردم بتوانند از این نعمت استفاده کرده و در شب با مشکلی در این بخش روبه‌رو نباشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: رودخانه گز در شهرستان سیریک طغیان کرده است و وزش طوفان و بارندگی شدید موجب افتادن تعدادی از درختان در این شهرستان شده است.

حسن‌زاده تاکید کرد: مردم با توجه به هشدارهای جوی و دریایی نکات ایمنی را مد نظر قرار داده و از قرار گرفتن در حایشیه رودخانه‌ها، مسیل‌ها و ایستادن در آبنماها و مسیرهای سیلاب اجتناب کنند و شناورهای سبک هم در لنگرگاه‌ها بمانند./ایرنا

کدخبر: 705505 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟