تزریق ژل و بوتاکس به سنین نوجوانی رسیده/self-love را بالا ببرید تا بی نیاز ژل شوید/ جلد مواد تزریقی را از پزشک طلب کنید

به گزارش خبرنگار سلامت رکنا، دکتر بتول امجدیان متخصص پوست گفت: متاسفانه از سنین نوجوانی تزریق ژل یا بوتاکس اصلا کار درستی نیست. در هر صورت، بهتر است قبل از تصمیم‌گیری و شروع به تزریق ژل، با یک پزشک متخصص پوست و زیبایی مشورت کنند. پزشک متخصص شرایط پوستی شما را به خوبی ارزیابی کند و به آنان راهنمایی لازم در مورد مناسب بودن تزریق فیلر و دیگر روش‌های مراقبت از پوست ارائه دهد.

امجدیان افزود: تزریق این مواد در سنین پایین باعث تحلیل رفتن عضلات میشود و در سنین بالا افتادگی بیشتری برای فرد ایجاد میشود. تزریق ژل یا بوتاکس، برای افراد حداقل 25سال به بالا توصیه میشود ،حتی این سن هم تنها برای افرادی که عضلاتشان انقباض بیشتری دارد و سالی یک بار توصیه میشود.

امجدیان تاکید کرد که اگر  لیفت صورت  یا پیشانی در سنین نوجوانی انجام شود قطعاً در سنین بالا متضرر خواهند شد.

امجدیان بعد روانی تمایل نوجوانان برای تزریق ژل یا بوتاکس این چنین تحلیل کرد: در سنین پایین نوجوانان به دلیل اعتماد به نفس های پایین و عدم شناخت از خود، و عشق به خودش (self-love) در وجودش پایین است و پذیرش چهره خود را به خوبی ندارد و در نتیجه شروع به انجام انواع امور زیبایی، لیفت صورت یا تزریق ژل میکند.

امجدیان با توجه به زیاد شدن مواد تقلبی بهترین راه برای شناخت مواد تقلبی در بازار را این گونه تشریح کرد، در گام اول دقت در انتخاب محلی است که مراجعه می کنیم. دوم مطمئن بودن از پزشک متخصص است. در گام آخر هم از پزشک متخصص حتماً بخواهیم جلد برند موادی را که برای ما استفاده می کند در اختیارمان قرار دهد.

تماس با ما: 23051497

 

 

کدخبر: 1001718 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آزاده مختاری مهدیه قزوینیان
آیا این خبر مفید بود؟