جزئیات تزریق واکسن به افراد بالای 70 سال در استان فارس

نام نویسی افراد بالای 70 سال در استان فارس برای تزریق واکسن کرونا انجام می شود.

به گزارش رکنا ، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اعلام کرد: در ادامه حرکت ملی واکسیناسیون سراسری علیه کرونا، افراد بالای ۷۰ سال در استان فارس می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی salamat.gov.ir اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کرده و در نوبت تزریق واکسن قرار گیرند.

اطلاع رسانی زمان واکسیناسیون از طریق پیامک

هم استانی‌های محترم متولد سال ۱۳۳۰ به قبل (گروه سنی ۷۰ سال به بالا) پس از نام نویسی در این سامانه به ترتیب سنی به صورت هوشمند نوبت دهی شده و محل و زمان دقیق واکسیناسیون به هر فرد از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

در این پیامک اطلاعاتی شامل تاریخ انجام واکسیناسیون ، محل تزریق واکسن و زمان انجام واکسیناسیون به فرد اطلاع رسانی می‌شود.

تنها پس از دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون اعلام شده مراجعه شود

یادآور می‌شود لازم است حضور افراد در مراکز واکسیناسیون تنها بر اساس پیامک نوبت دهی بوده و از افراد دیگر گروه‌های سنی درخواست می‌شود برای پیشگیری از هرگونه اختلال و ازدحام جمعیت در محل‌های تزریق واکسن و حفظ سلامت خود و دیگران، تنها پس از نام نویسی و دریافت پیامک در روز‌های آینده، به مراکز واکسیناسیون اعلام شده در پیامک مراجعه کنند.

همچنین از افراد دعوت می‌شود تنها به مراکز واکسیناسیون یاد شده در پیامک مراجعه کرده و از مراجعه به دیگر مکان‌ها و یا خارج از زمان یاد شده، خودداری کنند تا بتوانیم با مشارکت عمومی، شاهد اجرای موفق واکسیناسیون و سرعت بخشیدن به روند انجام آن در استان باشیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 692502 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟