گرد هم آمدن دوستان و دانشجویان "بابک خرمدین" در شهرک اکباتان+ فیلم و عکس
حجم ویدیو: 4.35M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35

جسد مثله شده ای عصر یکشنبه ( بیست و ششم اردیبهشت ماه 1400) در فاز 3 شهرک اکباتان تهران کشف شد. ساعاتی بعد از کشف جسد با انجام تحقیقات پلیسی و قضایی، هویت جسد "بابک خرمدین" بود . مردی 43 ساله از سینماگران ایران. با شناسایی هویت جسد بلافاصله خانه و خانواده او شناسایی شد. دوربین های مداربسته محل زندگی او که با والدینش زندگی می کرد ،پرده از راز مخوف یک جنایت تلخ را برداشت. والدین "بابک خرمدین" قاتل پسرشان بودند. پسرشان را با آبگوشت مسموم ، بیهوش کرده بودند و سپس با چاقو به قتل رسانده و مثله کرده و تکه های جسد را در سطل زباله رها کرده بودند.

به گزارش خبرنگار رکنا ، والدین به اداره آگاهی تهران منتقل شدند و آنجا بود که جنایت تلخ آنها ابعاد فاجعه باری به خود گرفت. پدر بابک خرمدین در مسیر بازجویی ها به قتل دختر و دامادش نیز در سال های 1390 و 1397 اعتراف کرد. آنها را هم به همین روش به قتل رسانده و مثله کرده و جسد را سر به نیست کرده بود.

بررسی در خصوص احتمال ارتکاب قتل های دیگر از سوی این مرد به تنهایی یا با همدستی همسرش ادامه دارد .

امروز - بیست ونهم اردیبهشت ماه ، ساکنان شهرک اکباتان ، همسایه ها و دوستان و دانشجویان بابک خرمدین در نزدیک محل زندگی او جمع شدند تا یادبودی برای او و خواهرش و دامادشان برگزار کنند.اهالی شهرک اکباتان وقتی از این خانواده یاد می کردند همگی از بی آزار بودن آنها می گفتند.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 689118 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟