دریافت رضایتنامه برای امتحانات حضوری غیرقانونی است / والدین شکایت کنند

برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم از 27 اردیبهشت به صورت حضوری آغاز شده است.

به گزارش رکنا، سالار قاسمی، مدیر کل آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه امتحانات حضوری پایه نهم و دوازدهم در حال برگزاری است، اظهار کرد: در مجموع امسال حدود ۵۹ هزار دانش آموز در استان به صورت حضوری امتحان می‌دهند.

وی ادامه داد: امتحانات این پایه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای ضدعفونی کردن مستمر کلاس‌ها اندیشیده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز توضیح داد: علاوه براین، برای دانش آموزان مشکوک به کرونا اتاق جداگانه‌ای برای امتحان در نظر گرفته می‌شود و قبل از ورود دانش آموزان به محل امتحان، از طریق تب سنج دمای بدن آنها کنترل می‌شود.

این مقام مسئول در پاسخ به اینکه آیا مدیران مدارس مجاز به دریافت رضایتنامه از والدین دانش آموزان برای شرکت آنها در امتحانات حضوری هستند، توضیح داد: اگر مدرسه‌ای اقدام به دریافت رضایت نامه کرده باشد، والدین می‌توانند موضوع را با ارائه مستندات و نام مدرسه گزارش کنند، چون این امر تخلف محرز مدیر مدرسه محسوب می‌شود.

قاسمی با اشاره به اینکه مسئولیت برگزاری امتحانات حضوری با آموزش و پرورش است، تاکید کرد: برگزاری امتحانات حضوری دانش آموزان پایه ۹ و ۱۲ با تصمیم ستاد ملی کرونا و موافقت وزارت آموزش و پرورش گرفته شده و مدیران مدارس هیچ مسئولیتی در این خصوص ندارند که بخواهند از والدین رضایتنامه دریافت کنند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 689018 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟