راه اندازی سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا / از امروز ساعت 14 + فیلم
حجم ویدیو: 1.73M | مدت زمان ویدیو: 00:00:56

از امروز افراد بالای 80 سال سن که هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir برای واکسن ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: از ساعت 14 امروز سامانه salamat.gov.ir برای ثبت نام واکسن کرونا باز خواهد بود و افراد بالای 80 سال سن که تا حالا با آنها تماس گرفته نشده است و واکسن نزده اند، می توانند وارد سامانه شوند و کد ملی و شماره تلقن خود را ثبت کنند.

وی افزود: این شماره تلفن می تواند شماره خود آنها یا افراد دیگری باشد که بتواند این عزیزان را برای تزریق واکسن تا مراکز بهداشتی همراهی کند.

معاون بهداشت وزارت بهداشت تصریح کرد: مجددا تاکید می کنم نیازی به مراجعه حضوری برای ثبت نام به مراکز بهداشتی جهت دریافت نوبت واکسن نیست و قطعا همکاران ما با افرادی که نامشان را در سامانه ثبت می کنند، تماس خواهند گرفت.

گفتنی است؛ سامانه salamat.gov.ir قرار بود از چهارشنبه دو هفته پیش جهت ثبت نام واکسیناسیون سالمندان باز شود و در حالی رئیسی این صحبت ها را مطرح می کند که همچنان در سطح شهر شاهد مراجعه حضوری سالمندان به مراکز بهداشتی برای دریافت واکسن هستیم.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 685384 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟