دلیل استعفای خلیل آبادی از زبان خودش

به گزارش رکنا: حسن خلیل‌آبادی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری عصر امروز در پنجاه و هشتمین جلسه این شورا ضمن گرامی داشت ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این ماه، ماه بخشش و تعالی برای همگان خصوصاً مسلمانان است و امیدوارم در این ماه برای یکدیگر طلب خیر کنیم.

وی با اشاره به سیر صعودی آمارهای مبتلایان به کرونا گفت: مسؤولان با بی‌عملی و بی‌تدبیری بر این امر می‌افزایند، این در حالی است که کادر درمان به سختی در تلاش هستند تا به بیماران خدمت‌رسانی کنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با تأکید براینکه اصل مهم در درمان و بیماری، پیشگیری است، ادامه داد: از این رو تلاش برای واکسینه شدن مردم حائز اهمیت است و به نظر می‌رسد که بخش خصوصی باید در این زمینه ورود کند.

خلیل‌آبادی در ادامه به انتخابات شوراهای شهر و روستا اشاره و تصریح کرد: مسؤولان باید به فکر فراهم‌سازی زمینه‌های حضور مردم باشند و تنها در این حالت است که می‌توانیم امیدوار باشیم اکثریت مردم همچون گذشته در انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه اگر به قانون و راه امام راحل(ره) اعتقاد داریم باید بدانیم پشتوانه نظام، «مردم» هستند، گفت: به هیچ عنوان از متخلفان محکوم دفاع نخواهم کرد، اما تقاضا دارم رد صلاحیت‌ها بر اساس روابط شخصی و طیف‌های سیاسی نباشد، چراکه جفا در حق مردم است و آن‌ها را از مشارکت بازمی‌دارد.

عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش عنوان کرد: تا زمانی که در شورا‌ها دخالت کنند وضع به همین روال پیش خواهد رفت، اما لازم به ذکر است که اعلام کنم از میان همه اعضای شورای شهر دو درصد هم دچار تخلف نشدند و تا زمانی که شخصی محکوم و اتهام او ثابت نشده است نمی‌توان او را رد صلاحیت کرد، از این رو از هیأت اجرایی و نظارت تقاضا دارم دنیا و آخرت خود را به هیچ نفروشند، چراکه هیچ تشخیصی به اندازه تشخیص مردم مؤثر نیست.

خلیل‌آبادی در ادامه این جلسه که به ارائه گزارش مالی شورای شهرستان ری پرداخته شد، گفت: نسبت به سال گذشته در بودجه حدود ۱۲۰ میلیون تومان صرفه‌جویی شده و بودجه پیشنهادی برای سال جدید با تصویب اعضاء با رشد ۲۰ درصدی مواجه است که در جلسه آتی بررسی می‌شود.

استعفای خلیل‌آبادی در حال بررسی است

وی پس از پایان جلسه در خصوص تقدیم استعفایش به هیأت رئیسه شورای شهر تهران، ری و تجریش در جمع خبرنگاران گفت: علت استعفای من به خاطر حقوق مردم است البته سایر اعضای شورا نیز این حساسیت را دارند اما نوع نگرش‌ها متفاوت است و من که در شهرری زندگی می‌کنم بیشتر مشکلات برایم ملموس‌تر است لذا ضمن احترام و ارادتی که به تمام ۲۰ همکارم در شورا دارم استعفای خود را از شورا اعلام کردم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری ادامه داد: جلسه‌ای با حضور هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش تشکیل و درخصوص این استعفانامه بحث و گفت‌وگو شد که همه دوستان نسبت به من ابراز لطف داشته و خواستار پس‌گیری استعفاء شدند اما در نهایت نتیجه‌گیری این موضوع به جلسه بعدی موکول شد.

خلیل‌آبادی در پاسخ به این سوأل که آیا حاضر است استعفایش را پس بگیرد، تصریح کرد: دلایل استعفاء را به هیأت رئیسه توضیح داده‌ام و در حالی که اقدامات لازم برای این موارد انجام شود، استعفای خود را پس خواهم گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 680142 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟