افزایش کرایه حمل و نقل عمومی از اول اردیبهشت ممنوع + جزئیات

استانداری تهران از ممنوعیت افزایش کرایه حمل و نقل عمومی تا قبل از تابستان خبر داد.

به گزارش رکنا ، استانداری تهران امروز هفدهم فروردین ماه  هرگونه افزایش کرایه حمل و نقل تا قبل از تابستان غیرقانونی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران تاکید داشت:پس از کارشناسی‌های متعدد نهایتاً با ۲۵ درصد افزایش نرخ برای مترو و اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی و ۳۵ درصد افزایش نرخ تاکسی‌ها موافقت شد.

 این افزایش نرخ از ۳۱ خردادماه اجرایی خواهد شد؛ به این ترتیب هر گونه افزایش تا پیش از این زمان غیرقانونی است و وجاهت قانونی ندارد.

افزایش ۳۵ درصدی کرایه تاکسی ها از اول اردیبهشت

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی تا سقف ۳۵ درصد خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در حالی این صحبت و تاکید برای اضافه شدن کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی را به اول تابستان موکول کرد که مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر ضمن اعلام افزایش نرخ کرایه تاکسی تا سقف 35 درصد از اجرای آن از ابتدای اردیبهشت خبر داد.

روشنی  با اعلام خبر افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی از اول اردیبهشت ماه گفت: بر اساس مصوبه شورای شهر نرخ کرایه‌های تاکسی تا سقف ۳۵ درصد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه تا اول اردیبهشت هیچ راننده‌ای اجازه افزایش قیمت ندارد، گفت: به مانند سال گذشته نرخ‌ها بر اساس شرایط کرونایی و برای سه مسافر و چهار مسافر تعیین شده است.

وی افزود: همچنین برای اولین بار سه برچسب در داخل تاکسی ها نصب خواهد شد که یک برچسب نرخ کرایه در شیشه جلو و دو برچسب نیز در صندلی‌های عقب تاکسی نصب می‌شود تا همه مسافران نرخ دقیق کرایه را مشاهده کنند.

وی افزود: برچسب های افزایش نرخ و کرایه های جدید در سال ۱۴۰۰ تا اول اردیبهشت ماه در داخل همه تاکسی ها نصب خواهد شد.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 675116 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟