دورکاری کارمندان استان تهران ابلاغ شد

تازه ترین رنگ بندی اعلام شده در اپلیکیشن ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از قرار گرفتن تهران در وضعیت قرمز شیوع کووید 19 حکایت دارد.

به گزارش رکنا، غلامرضا عباس پاشا، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران با اشاره به ورود پایتخت به وضعیت قرمز همه گیری کرونا عنوان کرد: اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا لازم‌الاجراست و بر همین اساس اجرای شرایط شهرهای قرمز به تمامی دستگاه های استان تهران ابلاغ شده است و بر اجرای آن نیز نظارت خواهد شد.

وی افزود: بر اساس آخرین مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در شهرهای قرمز از جمله تهران حداکثر یک دوم کارمندان مشاغل ضروری و مهم باید به صورت حضوری فعالیت کنند، یعنی این مشاغل می توانند حداکثر تا ۵۰ درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند.

عباس پاشا ادامه داد: در ادارات دارای مشاغل غیرضروری نیز می توانند حداکثر تا ۳۰ درصد به صورت حضوری از کارمندان استفاده کنند یعنی دو سوم کارمندان به صورت دورکار، وظایف خود را باید انجام دهند.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: در تهران با توجه به اینکه در شرایط قرمز قرار گرفته است و برگزاری جلسات در صورت ضرورت باید حداکثر با ۱۵ نفر تشکیل شود و برگزاری جلسات غیرضروری و بیش از این تعداد ممنوع است.

وی تصریح کرد: اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا لازم‌الاجراست و بر همین اساس، اجرای شرایط شهرهای قرمز به تمامی دستگاه های استان تهران ابلاغ شده است و بر اجرای آن نیز نظارت خواهد شد. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 674787 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟