پلیس ورودی پارک های تهران را مسدود کرد + فیلم
حجم ویدیو: 6.53M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از آماده باش کامل پلیس برای جلوگیری از ورود شهروندان در روز سیزده بدر به پارک ها و تفرجگاه ها خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور، جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در این باره گفت: با توجه به تصمیمات اخذشده و ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره ممنوعیت مراجعه به پارک ها و تفرجگاه ها در روز 13 فروردین، از امروز به اتفاق همکاران در شهرداری تهران برای مسدودیت ورودی بوستان ها اقدام می کنیم.

وی افزود: از سحرگاه امشب تمام همکاران من در پلیس راهور تهران بزرگ در آمادگی کامل خواهند بود و در تمام مبادی ورودی به پارک ها و تفرجگاه ها و حتی محلات شهر تهران مستقر می شوند تا در روز 13 فروردین از مراجعه شهروندان به بوستان ها و تفرجگاه ها و جلوگیری کنند.

سرهنگ موسوی پور تاکید کرد: در صورتی که تعداد معدودی از هموطنان ما بخواهند این مساله رعایت نکنند و جان دیگران را به خطر بیندازند، همکاران ما نسبت به اعمال قانون اقدام خواهند کرد.

گفتنی است؛ روز گذشته سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای برخورد با خودرو‌های متخلف در روز سیزده بدر خبر داد و گفت: در روز طبیعت با توجه به نارنجی بودن شهر تهران خودرو‌های مختلف که به بوستان ها مراجعه کنند، ۵۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673701 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟