تمهیدات پلیس تهران به مناسبت روز طبیعت

رئیس پلیس تهران بزرگ درخصوص تمهیدات پلیس تهران به مناسبت روز طبیعت ، گفت: طبق دستورالعمل ابلاغی ستاد مقابله با کرونا حضور مردم در مراکز تفریحی، پارک ها و بوستان ها و تفرجگاه ها ممنوع است و از ورود افراد به این مکان ها جلوگیری خواهد شد.

به گزارش رکنا ، سردار " حسین رحیمی " صبح امروز در قرارگاه نوروزی پلیس تهران با اشاره به اینکه در 12 فروردین ماه سال 58 مردم با رای آری خود، انقلاب را تایید و تثیبت کردند، بیان داشت: انقلاب اسلامی ما به رهبری امام راحل، استقلال و آزادی را برای مردم به ارمغان آورد و قید و بندهای وابستگی به بیگانگان را از بین برد و روح خودکفایی را در جان ملت بزرگ ایران دمید.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب ما انقلاب مردم گرانقدری بود که از ظلم ظالمان به ستوه آمده بودند، گفت: مردم ما به تأسی از امام حسین (ع) که فرمودند مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است در مقابل یزید زمانه ایستادند و با همبستگی و اتحاد به پیروزی رسیدند و به استقلال و آزادی و آزادگی دست یافتند.

وی افزود: انقلاب بزرگ اسلامی ما امروز، تنها انقلاب دینی و مردمی است که با قدرت در مقابل زیاده خواهی های ابر قدرت ها ایستاده و دشمنان را به استیصال وا داشته است.

ممنوعیت حضور مردم در مراکز تفریحی

وی در ادامه درخصوص تمهیدات پلیس تهران به مناسبت روز طبیعت اعلام کرد: طبق دستورالعمل ابلاغی ستاد مقابله با کرونا حضور مردم در مراکز تفریحی و پارک ها و بوستان ها و تفرجگاه ها ممنوع است و از ورود افراد به این مکان ها جلوگیری خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه درب ورودی مراکز تفریحی و پارک ها در روز طبیعت و دوازدهم فرودین ماه بسته خواهد شد، افزود: بی شک همکاری و مشارکت مردم در عدم حضور در به این گونه مراکز تفریحی و پارک ها و ... نقش موثری در کاهش شیوع ویروس کووید 19 خواهد داشت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673600 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟