سیزده بدر تمام کشور تردد ممنوع شد/ ماشین ها حق تردد از جلوی خانه شان را هم ندارند!

خبری در فضای مجازی مبنی بر اینکه  پلیس راهور ، در روز سیزده بدر تردد خودروها در سراسر کشور از مقابل خانه ممنوع اعلام کرده است منتشر شد.

به گزارش رکنا، در این خبر آمده است که  سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد: تردد خودروها از ساعت ۵ بامداد تا ۲۴ روز سیزدهم فروردین ماه در سراسر کشور از مقابل خانه برای شهروندان ممنوع خواهد بود.

وی تاکید کرد: رانندگانی که نسبت به اجرای این طرح ضربتی بی‌توجه باشند،۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون می‌شوند و خودروی آنها نیز به پارکینگ منتقل و یک ماه توقیف می‌شود.

تردد در روز 13 فروردین آزاد است

سرهنگ "عین اله جهانی" معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: اخیرا پیامکی تحت عنوان "ممنوعیت تردد خودروها  در سراسر کشور از مقابل خانه در روز ۱۳ بدر" در فضای مجازی درحال دست به دست شدن می باشد که این موضوع از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تکذیب میشود.

 سرهنگ جهانی افزود: اگر برای روز 13 فروردین ماه مقرراتی وضع و یا ابلاغ گردید، حتماً از طریق صدا و سیما،  خبرگزاری‌ها و سایت‌های رسمی به استحضار مردم عزیز خواهد رسید.

تجمع در روز طبیعت ممنوع

سردار حاجیان سخنگوی ناجا نیز در این خصوص گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و روند صعودی ابتلا به این بیماری در تمامی شهرهای کشور، برابر تصمیم های اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، شهروندان از هرگونه دورهمی و تجمع در بوستان ها و فضای سبز در روز طبیعت همچون سال گذشته اجتناب کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 673577 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟