6 هزار کودک یتیم و نیازمند ایلام چشم انتظار حمایت

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: ۶ کودک یتیم و نیازمند ایلامی تحت حمایت کمیته امداد هستند.

به گزارش رکنا، قنبر موسی نژاد اظهار کرد: در قالب طرح پویش شهید مهربان، فرزندان و خانواده‌های معظم شهداء به نیابت از هر شهید ۶ هزار کودک یتیم و نیازمند در این استان مورد حمایت کمیته امداد هستند سرپرستی یک یا چند کودک یتیم و نیازمند را در این استان عهده دار می‌شوند.

به گزارش رکنا، موسی نژاد افزود: با توجه به اینکه هم اکنون بیش از ۶ هزار کودک یتیم و نیازمند در این استان مورد حمایت کمیته امداد هستند، انتظار می‌رود فرزندان و خانواده‌های معظم شهدای استان با الگو پذیری از ایثار گری شهداء در امر سرپرستی از ایتام و فرزندان نیازمند و محسنین استان مشارکت کنند.

وی با عنوان اینکه پویش شهید مهربان من در قالب طرح ایران مهربان با هدف سرپرستی از فرزندان یتیم و نیازمند مددجو آغاز بکار کرده است، گفت: بر اساس برنامه هدف گذاری شده انتظار می‌رود در قالب این طرح خانواده‌های معظم شهدا برای سرپرستی از ایتام و فرزندان یتیم استان مشارکت کنند.

وی با عنوان اینکه هدف ما این است که هیچ فرزند یتیمی و نیازمندی بدون حامی نباشد، گفت: خوشبختانه تاکنون دستگاه‌های مختلف در این استان برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند و انتظار می‌رود در ماههای آینده بتوانیم به اهداف تعیین شده دست پیدا کنیم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 669548 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟