فراخوان برای هنرمندان / نمایش آثار در مترو تهران به صورت رایگان

به گزارش رکنا: معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران با اعلام این خبر گفت: طی فراخوان و همکاری که با موسسات و نهادهای فرهنگی و هنری داریم آثار هنرمندان در قالب‌های مختلف هنری با درج نام صاحب اثر و به صورت رایگان در معرض تماشای مسافران شهر زیرزمینی قرار می‌گیرد.

مترو

سید مجتبی تقوی نژاد با تاکید بر ظرفیت‌های مناسب فرهنگی و هنری ایستگاه‌های متروی تهران گفت: متروی تهران به عنوان حامی هنرمندان عرصه مناسبی برای نمایش آثار فاخر هنری است و مسافران متروی تهران از این فضا به صورت رایگان استفاده می‌کنند.

وی افزود: قرار است این طرح با همکاری و مشارکت دانشگاه‌های صدا و سیما، هنر، علم و فرهنگ، الزهرا، پردیس هنرهای زیبا، تربیت مدرس، آزاد اسلامی و شاهد برگزار شود. هم‌چنین با ارسال فراخوان از هنرمندان در زمینه هنرهای تجسمی مانند نقاشی، گرافیک، آثار حجمی، کاریکاتور، دیوار نگاره، کاشی شکسته، خطاطی، هنرهای مفهومی و انتزاعی دعوت به همکاری می‌شود که پس از ارسال آثار به دبیرخانه و بررسی آن توسط هیات داوران به نمایش عموم گذاشته می‌شود. تقوی نژاد در رابطه با نحوه ارسال آثار گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به نشانی honar@metroplus.ir ارسال نمایند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 668933 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟