پارتی‌بازی در واکسیناسیون کرونا در ایران! / توجیه خنده دار !

به گزارش رکنا،  هر بیمارستان برای تزریق واکسن کرونا به کادر درمان خود سهمیه مشخصی دارد و چنانچه یکی از اعضای کادر درمان که در اولویت تزریق واکسن قرار دارد، هنگام تزریق حضور نداشته باشد و یا نخواهد این نوع از واکسن را بزند، برخی از افراد مدعی شدند که مسئولان بیمارستان سهمیه آن شخص را به فرد دیگری از جمله اقوام و آشنایان خود اختصاص می‌دهند!
مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: احتمالا چنین چیزی درست است چرا که این واکسن‌ها یخ‌زده هستند و هنگامی از حالت یخ‌زده در می‌آیند اگر تزریق نشوند، باید دور ریخته شوند و به همین دلیل برای اینکه واکسن‌ها در چنین شرایطی دور ریخته نشوند، در آن لحظه شخصی را پیدا می‌کنند و واکسن را به او می‌زنند
حسین کرمانپور افزود: نمی‌دانیم آیا واقعا چنین اتفاقی رخ داده یا نه و ممکن است واکسن کرونا به پزشکان سایر بخش‌ها، کارکنان داروخانه، شاغلان در آزمایشگاه و ... تزریق شود اما محتمل است آن لحظه که واکسن باز شده است، پزشکی در دسترس نبوده و چنین اتفاقی رخ داده باشد. اگر چنین اتفاقی در هر جایی رخ داده باشد به نظر من سوءمدیریت است .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 668776 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟