بارش برف و باران در این استان های کشور تا پایان هفته

به گزارش رکنا، امیر سرکرده با بیان این که در استان‌های شمال غرب، شمال شرق و دامنه‌های البرز و زاگرس بارش پراکنده و خفیف داریم، افزود: در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، در نواحی دریای خزر، دامنه‌های شرقی البرز مثل استان گلستان، خراسان شمالی و رضوی به طور پراکنده در نواحی شرقی زاگرس مرکزی مثل لرستان، همدان و چهارمحال و بختیاری بارش پراکنده‌ای خواهیم داشت.

وی گفت: فردا چهارشنبه در استان‌های ساحلی خزر و همچنین اردبیل می‌توانیم شاهد افزایش دمای ۶ درجه‌ای باشیم، اما این امر پایدار نیست و پنجشنبه دوباره کاهش دما را در سواحل دریای خزر و استان اردبیل پیش بینی می‌کنیم.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: بارش‌ها نیز از پنجشنبه شروع می‌شود و با ورود سامانه بارشی از پنجشنبه بارش از نواحی شمال غرب و غرب کشور شروع خواهد شد به طوری که ابتدا استان‌های آذربایجان‌ شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه، خوزستان، شمال فارس، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، استان اصفهان، استان مرکزی، قم و حاشیه زاگرس مرکزی باید منتظر بارش برف و باران باشند.

امیر سرکرده گفت: از پنجشنبه شب در گیلان، مازندران، گلستان بارش را خواهیم داشت و در دامنه‌های جنوبی البرز مثل زنجان، قزوین، البرز و تهران هم از پنج شنبه شب و طی روز جمعه منتظر بارش هستیم و به تدریج این بارش‌ها به خراسان شمالی و رضوی کشیده می‌شود.

وی افزود: پیش بینی می‌شود وزش باد پدیده غالب برای نواحی شرقی کشور تا اواخر هفته باشد و آب‌های جنوبی کشور مواج خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در تهران هم امروز آسمان کمی ابری خواهد بود و دما در تهران در گرم‌ترین زمان به ۱۷ درجه بالای صفر خواهد رسید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 666675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟