کرونای انگلیسی راه دو استان در ایران را بست

کرونای انگلیسی 4 بیمار را در اهواز به کام مرگ فرستاد

به گزارش رکنا، رئیس پلیس راه ایلام گفت: از تردد وسایل نقلیه شخصی از سمت استان خوزستان به ایلام جلوگیری می شود.

رضا همتی زاده با بیان اینکه برابر اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، تردد وسایل نقلیه از شهرهای قرمز به سمت شهرهای نارنجی و زرد ممنوع بوده است، تصریح کرد: از تردد وسایل نقلیه شخصی از سمت استان خوزستان به ایلام جلوگیری و ایستگاه کنترلی با حضور مسئولان فرمانداری، راهداری و پلیس راه در منطقه سپتون ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: شهروندان از ترددهای غیر ضروری و از تجمع در محل تفرج گاه‌ها و آرامستان ها پرهیز تا با همکاری و تعامل خوب، بتوانیم زنجیره همه گیری ویروس کرونا را قطع کنیم.

رئیس پلیس راه ایلام افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی باربری، نیاز اساسی برای جابجایی کالاهای اساسی مورد نیاز جامعه محسوب می‌شوند اما به دلیل برخورداری از شرایط فیزیکی خطرناک، باید بر ایمنی حرکت این دسته از وسایل نقلیه، نظارت شود.

وی افزود: کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی، قبل از بارگیری و صدور بارنامه توسط شرکت‌های باربری و مدیران فنی و با نظارت تلفیقی سازمان راهداری و پلیس راه یکی از عوامل مهم اثر گذار بر ایمنی تردد این دسته از وسایل نقلیه است.

رئیس پلیس راه ایلام بیان کرد: رانندگان متخلف از مقررات ایمنی یا دارای قصور در تصادفات منجر به جرح و فوت، به کمیسیون ماده ۱۱ و هم چنین شرکت‌های متخلف ارائه دهنده خدمات نیز به کمیسیون ماده ۱۲ ارجاع و برابر مقررات از ادامه فعالیت به صورت موقت یا دائم تعلیق و یا در برخی از حوزه‌ها قطع خدمات خواهند شد./مهرآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 663903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟