بارش برف و باران در ایران از امروز تا پنج شنبه !

باران و برف مهمان آسمان غرب کشور است.

به گزارش رکنا، بر اساس نقشه‌های همدیدی سازمان هواشناسی امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه جنوبی البرز و سواحل خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران و برف و وزش باد و در استان‌های فارس، بوشهر، کرمان، خراسان جنوبی، ارتفاعات شمالی هرمزگان و شمال سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

بارش برف در ایران

آسمان تهران امروز صاف همراه با وزش باد در بعدازظهر افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

فردا در استان‌های ساحلی دریای خزر، برخی مناطق کرمان، جنوب فارس، شمال هرمزگان و سه‌شنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود. از اواخر روز سه‌شنبه سامانه بارشی از سمت جنوب وارد کشور شده و روز چهارشنبه در مناطق جنوب، جنوب غرب و شرق کشور باعث بارش باران، رعدوبرق و وزش باد و در مناطق سردسیر بارش برف می‌شود. در این روز با فعالیت سامانه بارشی دیگری در شمال کشور بر شدت بارش‌ها در استان‌های ساحلی دریای خزر افزوده می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز پنجشنبه ۷ اسفند ۹۹ در جنوب غرب، جنوب، شرق، شمال غرب و سواحل غربی دریای خزر بارش پیش‌بینی شده است.

سازمان هواشناسی همچنین در اطلاعیه‌ای نسبت به فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور هشدار داد.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 663613 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟