ارسال و توزیع اقلام غذایی و اضطراری بین زلزله‌زدگان  در سی سخت

زلزله ۵.۶ ریشتری شب گذشته  منطقه سی‌سخت را لرزاند.

به گزارش رکنا، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر افزود: بلافاصله پس از وقوع زلزله ۵.۶ ریشتری شب گذشته در منطقه سی‌سخت، نیروهای امدادی ستاد اجرایی فرمان امام در محل حضور یافتند و ضمن‌ امدادرسانی، اقدام به راه‌اندازی قرارگاه جهادی و امدادی ستاد به منظور تامین اسکان اضطراری، تغذیه و بررسی سلامت آسیب‌دیدگان کردند.

شایان نادری افزود: امروز همچنین با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام نخستین محموله امدادی شامل ۵۰۰۰ بسته اقلام غذایی و بهداشتی به این منطقه ارسال و توزیع آن آغاز شد.

وی درخصوص جزئیات این اقلام گفت: ۵۰۰ پتو ، ۱۰۰ چادر ، ۱۰۰۰ بسته خشکبار، ۳۰۰۰ بسته آب معدنی، ۵۰۰ غذای کنسروی و آماده و همچنین ۲۰۰۰ بسته اقلام بهداشتی و ضدکرونایی بخشی از این محموله هستند که توسط نیروهای جهادی همکار ستاد در حال توزیع است.

وی با اشاره به بارش برف و باران و برودت هوا دراین منطقه گفت: از فردا با راه‌اندازی آشپزخانه اضطراری توسط قرارگاه جهادی ستاد دراین منطقه، روزانه بیش از ۱۰۰۰ وعده غذای گرم بین زلزله‌زدگان توزیع خواهیم کرد.

نادری خاطرنشان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام تا عادی شدن شرایط زندگی مردم در سی‌سخت ، در کنارشان خواهد بود.

مدیرعامل بنیاد احسان به نمایندگی از رئیس ستاد اجرایی فرمان امام صبح امروز عازم یاسوج و منطقه سی‌سخت شد تا از نزدیک نیازها و شرایط مردم آسیب‌دیده را بررسی کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 662886 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟