دکتر هاشمیان : می گفتند واکسن روسی خطرناک است، حالا می گویند مردم تزریق کنند! / مستندات واکسن را ارائه دهید

واکسن کرونا از روسیه به ایران می آید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، کرونا یک سال است که جهان را اسیر خود کرده است و بسیاری از کشورها راه قرنطینه را در پیش گرفتند اما این راه دیری نپایید و مجبور شدند قرنطینه ها را بشکنند. در این میان کشف واکسن کرونا راهی برای فرار از این شرایط بود. واکسنی که ایران هم برای کشف آن تلاش کرده و در حال حاضر واکسن کرونای ایرانی در مرحله تست انسانی است.

با مطالبات مردمی اما مسئولان بهداشتی و دولتی کشور مجبور شدند قبل از رسیدن به مرحله تولید واکسن کرونای ایرانی، واکسن دیگر کشورها را به ایران وارد کنند.

مستندات واکسن روسی باید اعلام شود

اولین مقصد ایران برای ورود واکسن روسیه است. دکتر محمدرضا هاشمیان، فوق تخصص آی.سی.یو در بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به این که ما موظف هستیم حقیقت را در حوزه واکسن به مردم بگوییم در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی رکنا  تاکید کرد: برای واردات واکسن روسی کاری است که انجام شده، مستند دارد و حقیقت است. این حقیقت را باید اعلام کنند که به چه دلیلی زمانی واکسن کرونای روسیه را تایید نکردید و گفتید به درد نمی خورد و خطرناک است، الان می گویید ما و خانواده هایمان این واکسن را تزریق می کنیم؟ زمانی که ما گفتیم واکسن کرونای روسی را بیاورید قبول نکردند، چه  شد که آن زمان واکسن کرونای روسی خوب نبود و حالا خوب شده است؟

ممانعت از ارسال واکسن کرونا روسی رایگان به کشور!

وی در پاسخ به این سوال که آیا واکسن کرونای روسی آن زمان به اندازه تولید شده بود که به ایران صادر شود؟ گفت: کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه می خواست واکسن کرونای روسی را در آن زمان برای افرادی که در آی.سی.یو، بیماران بستری در بیمارستان ها و کادر درمان و گروه های امدادی به صورت رایگان دریافت کند. زمانی که واکسن کرونای روسی ساخته و به دختر پوتین تزریق شد. اما همه می گفتند کشف واکسن دروغ است. روس ها برای آن که ثابت کنند این واکسن را کشف کرده اند، برنامه ای گذاشتند که گروهی از ما به روسیه برویم و از نزدیک با افرادی که آن را کشف کرده بودند، درباره فرمول و نحوه ساخت آن صحبت کنیم و اگر نیاز است واکسن کرونای روسی را بخریم. اما این کار مسکوت ماند. برای واکسن کرونای چین نیز این موضوع رخ داد و مبحث موش و آزمایش روی آن پیش آمد. عجیب است که این آزمون ها ندیده گرفته شد.

کسی نمی تواند بگوید واکسن کرونا سیاسی نیست!

فوق تخصص آی.سی.یو در بیمارستان مسیح دانشوری در پاسخ به این سوال که واکسن کرونا چقدر سیاسی است؟ گفت: کسی نمی تواند بگوید که واکسن کرونا سیاسی نیست. کسی نمی تواند بگویم کرونا سیاسی نیست. چون در خصوص تزریق واکسن کرونا کشور امارات در لیست سینوفارم (واکسن کرونای چینی) قرار می گیرد آنهم قبل از گرفتن تاییدیه. یک روز قبل از انتخابات آمریکا نیز، شیخ محمد در ترکیه رئیس جمهور واکسن چین را می زند. این افراد سیاسی هستند.

کرونا بایوتروریست است؟

دکتر محمدرضا هاشمیان با اشاره به این که همیشه بحث بایوتروریست در خصوص کرونا وجود داشته است، تاکید کرد: ما نمی توانیم نظری داشته باشیم که کرونا ویروسی بایوتروریست است یا خیر!  در دنیا این بحث مطرح شد اما به اثبات نرسید. حتی سازمان جهانی بهداشت دنبال این بود که منشا ویروس کرونا را پیدا کند. بعضی نظر می دهند که احتمال دارد که این ویروس بایوتروریست است اما سندی مبنی بر این موضوع وجود ندارد. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 657179 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟