افتخار به آب و برق رایگان وقتی مردم محتاج نان شب هستند! / مردم از بازی های سیاسی خسته اند

رئیس جمهور روز گذشته (یکشنبه 12 بهمن ماه) با بیان اینکه قسمتی از سخنان امام خمینی(ره) در بهشت زهرا توسط برخی خناسان دنبال می ‌شد و آن سخن این بود که ما کاری می ‌کنیم که آب و برق برای مستضعفین مجانی شود، گفت: دولت امروز افتخار می ‌کند که این کار را انجام داده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، سخنان روز یکشنبه رئیس جمهوری واکنش تعدادی از مسئولین و نمایندگان مجلس را در بر داشته است. عده ای معتقدند این افتخارات با توجه به نیازهای معیشتی و اقتصادی مردم و وجود بسته های معیشتی، یارانه و نیاز جوانان به وام ازدواج و مسکن و امثالهم ارزشی ندارد.

رایگان شدن آب و برق به ازای مشکلات معیشتی مردم معنا می یابند

احسان ارکانی، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در خصوص جمله رئیس جمهور در خصوص مجانی شدن آب، برق و گاز برای برخی محرومین به خبرنگار اجتماعی رکنا اظهار داشت: این جمله در صورتی درست است که ما به ازای این رایگان شدن، مردم محتاج نان شب، بسته ها و کمک های معیشتی، یارانه، وام ازدواج و اشتغال، مسکن و سرپناه برای خود و موضوعاتی این چنینی نباشند. اگر روزی دولت و آقای روحانی به جایی رسیدند که این وعده هایی که خودشان در سال 92 به مردم دادند را عملی کردند، آن روز ایشان می توانند به خود افتخار کنند، همانطور که ایشان در گذشته فرمودند "آن چنان رونق اقتصادی ایجاد می کنم که مردم به یارانه نیازمند نباشند"، یا گفته ایشان مبنی بر این که "در عرض 6 ماه برنامه تحول اقتصادی ایجاد می کنم" و هزاران وعده دیگر، اگر همین وعده ها را عملی کنند، بزرگترین هنر را کرده اند.

در آستانه انتخابات، هر اظهار نظری، موضعی تبلیغاتی و انتخاباتی محسوب می شود

ارکانی در مورد تبلیغاتی بودن یکسری صحبت ها و اظهارنظرها با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری گفت: به نظر می رسد در فضای سیاست زده کشور ما قاعدتاً اینگونه اظهار نظرها آن هم در آستانه 3 یا 4 ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری، چه بخواهیم و چه نخواهیم فارغ از نیت گوینده در فضای افکار عمومی تعبیر به صحبت ها و اعلام مواضع سیاسی و انتخاباتی تلقی می شود.

مردم از بازی های اصلاح طلبی و اصولگرایی خسته شده اند

نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: بهتر است آقای روحانی همان وعده هایی که در گذشته به مردم داده است و بابت آن ها از مردم رای گرفته را محقق کند. مردم از بازی های سیاسی اصولگرایی و اصلاح طلبی خسته شده اند، آقایانی که در عرصه سیاست هستند باید مقداری به نیازها و دغدغه های مردم، خارج از مرزبندی های سیاسی و جناحی توجه کنند. ضمناً این عقیده که چون فلان شخص، هم حزب ماست و اگر خطا هم کرد باید از وی حمایت کنیم موضوعی خطاست. بهرحال پس از 42 سال از گذشت انقلاب اسلامی، قرار ما بر این بوده و خواهد بود که محوریت کار مسئولان رسیدگی به مردم عزیز و انقلابی باشد.  آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 656852 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهدی برازنده
آیا این خبر مفید بود؟