بارش برف شدید در محور هراز / جاده بسیار لغزنده است

عادل مصدقی در خصوص وضعیت محورهای مواصلاتی استان تهران اظهار کرد: سامانه‌هایی که از شب گذشته در استان تهران فعال شده‌اند همچنان تداوم فعالیت دارند و بارش ها از صبح امروز شدت بیشتری پیدا کرده است.

به گزارش رکنا، مصدقی افزود: در آزادراه تهران - شمال در محدوده قوچک، آزادراه تهران - پردیس و محدوده بومهن و جاجرود در مقاطعی شاهد بارش باران و در محور هراز شاهد بارش برف شدید هستیم.

پدیده مه گرفتگی در گردنه‌های گدوک

وی افزود: هم اکنون شاهد پدیده مه گرفتگی در گردنه‌های گدوک، بشم و امام زاده داوود هستیم و لغزندگی جاده‌ها را بر اثر بارش‌ها داریم که توصیه می‌کنیم رانندگان عزیز جانب احتیاط را رعایت کنند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران عنوان کرد: در حال حاضر تردد ایمن و روان در محورهای مواصلاتی استان برقرار است و در آزادراه‌های تهران - کرج، تهران - شهریار و تهران - ساوه و جاده امام رضا حجیم است اما ترددها به صورت عادی و روان در جریان بوده و هیچ گره ترافیکی نداریم.

مصدقی اظهار داشت: ۲۰۰ نفر از عوامل راهداری در این مقطع زمانی به طور مستقیم با استفاده از تجهیزات زمستانه و شن و نمک پاش در حال آماده باش هستند و وضعیت جوی و ترافیکی را کنترل می‌کنند و مکان‌هایی که نیاز به یخ زدایی دارند عملیات شن و نمک پاشی را انجام می‌دهند و تاکنون گزارش خاصی از خسارت در محورهای مواصلاتی نداشته‌ایم.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 656482 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟