دلایل استعفای عضو شورای شهر تهران

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، حجت نظری در همان روز اعلام کرد که به دلیل پیش به دلیل صف کشی های داخل و خارج از شورای شهر تهران این استعفا را تقدیم هیئت رئیسه کرده است. محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اعلام کرد که این یک استعفا نبوده بلکه نامه ای شبیه استعفا بوده که ثبت هم نشده است. اما گذر زمان نشان داد که حجت نظری استعفایش را تقدیم هیئت رئیسه شورای شهر تهران کرده است. محسن هاشمی در این مورد گفت: قرار است ابراهیم امینی (نائب رئیس شورای شهر تهران) با حجت نظری صحبت کند تا استعفایش را پس بگیرد. حجت نظری از روزی که استعفای خود را به هیئت رئیسه تقدیم کرده بود فقط یک جلسه در شورای شهر تهران حاضر شد.

اما ابراهیم امینی هم نتوانست جوان ترین عضو شورای شهر تهران را از استعفایش منصرف کند. به همین دلیل جلسه ای با حضور چند تن از اعضای شورای شهر تهران تشکیل شد تا دلایل او را بشنوند.

محمدجواد حق شناس، رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران نیز یکی از حاضران در این جلسه بود و در گفتگو با خبرنگار اجتماعی رکنا درباره استعفای حجت نظری تاکید کرد: به نظرم مسائل در حال حال شدن است. جلسه خوبی بود و پس از آن قرار شد که حجت نظری شنبه با هیئت رئیسه جلسه ای داشته باشد و به احتمال زیاد استعفای خود را پس می گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که دلایل استعفای حجت نظری از شورای شهر تهران چه بود؟ گفت: حجت نظری گله ها و اعتراضاتی به نحوه اداره جلسات شورای شهر تهران داشت. از سوی دیگر پیشبرد طرح و لوایح نیز از جمله دلایل او برای استعفا بود.

محمد جوادحق شناس در پایان تاکید کرد: این مسئله (استعفای حجت نظری) در حال حل شدن است. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 646149 ویرایش خبر
لینک کپی شد
پریسا هاشمی
آیا این خبر مفید بود؟