شهرداری تهران یادبود برای جانباختگان هواپیمای اوکراینی نساخت

به گزارش رکنا، شهربانو امانی در تذکری به شهردار تهران تاکید داشت :سال گذشته دو فوریتی را به تصویب رساندیم تا  یادبودی برای  جان‌باختگان سانحه هواپیمای اوکراینی در تهران نصب شود که پس از یک سال هیچ اقدامی صورت نگرفت.

امانی افزود : متاسافانه شهرداری در یادمان‌سازی‌ها برای این جانباختگان هیچ توجهی ندارد، این حداقل کاری است که می‌توانستیم برای این جوانان نخبه از دست داده انجام دهیم. این اقدام با قید دو فوریت در تاریخ ۲۲ دی ماه سال گذشته تصویب شد و متاسفانه هیچ اقدامی نشده است.

شهربانو امانی مدعی شد:"بعضا از جاهایی نامه‌هایی نوشته می‌شود که مانع اجرا می‌شوند اما بخشی به ناتوانی شهرداری در ساخت یادمان باز می‌گردد."

پرواز شمارهٔ ۷۵۲ هواپیمایی بین‌المللی اوکراین یک پرواز مسافربری متعلق به هواپیمایی بین‌المللی اوکراین از مبدأ تهران به مقصد کی‌یف بود .

این هواپیما در ۱۸ دی ۱۳۹۸ (۸ ژانویه ۲۰۲۰) ساعت ۶:۱۹ صبح، اندکی پس از برخاستن از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی در پی خطای انسانی مورد اصابت موشک قرار گرفت و کمی بعد این هواپیما در نزدیکی شاهدشهر استان تهران سقوط کرد. همهٔ ۱۷۶ سرنشین این پرواز جان باختند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 645743 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟