میرلوحی : شهر ملک اختصاصی شما نیست /نام شهدا 65درصد سهم نامگذاری های تهران را دارد

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، این افراد تابلویی با نام شهید محسن فخری زاده را جایگزین نام استاد محمدرضا شجریان کردند. این در حالی است که اعضای شورای شهر دوره پنجم به محض شهادت محسن فخری زاده، در طرحی دو فوریتی به نامگذاری خیابان صنایع که یکی از مهم ترین خیابان های تهران است، به نام این شهید اقدام کرد و به گفته مدیران شهری قرار است، همزمان با سالروز چهلم شهادت محسن فخری زاده از تابلو و سردیس او رونمایی شود. محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی رکنا درباره این تغییر تاکید کرد: این افراد بخشی از همان جمعی هستند که در گذشته تریبون ها را بهم می زدند و از دیوار سفارتخانه ها بالا می رفتند.

نام شهدا 65درصد سهم نامگذاری های تهران را دارد

وی با اشاره به این که این افراد فعلا نمی توانند از دیوار سفارتخانه ها بالا بروند، افزود: افکار عمومی هزینه های این رفتار را به حساب آنها می گذارد. باید با این رفتارها کنار بیاییم و بالاخره به زودی مصوبات شورای شهر تهران برای همه جا می افتد. کاری که شورای شهر تهران با شعار "شهر برای همه" انجام می دهد. 65درصد نامگذاری های شورای شهر تهران در این دوره مربوط به شهداست. پس از شهادت فخری زاده نیز خیابانی نزدیک وزارت دفاع که محل کار و فعالیت او بوده است. افکار عمومی نشان می دهد که این رفتارها را نمی پسند و از آنها می خواهد به مقررات و قوانین پایبند باشند.

همه در تهران مثل شما فکر نمی کنند

این عضو شورای شهر تهران گفت: همین که این افراد بپذیرند شهر 10میلیون شهروند دارد و همه مانند آنها فکر نمی کند، مهم تر از جنبه اقتصادی و اصلاح تابلوهاست. من فکر می کنم هم فکری و حزبی های این افراد هم رفتارشان را قبول نمی کنند. این افراد کل کشور را ملک خودشان می دانستند اما با روی کار آمدن این شورای شهر در تهران مشخص شد که آنها بخشی از جامعه هستند و باید به بخش و سهم خودشان قانع باشند. جنبه های فرهنگی و اجتماعی پذیرفتن این که دیگران هم در این شهر حقوق دارند و همه چیز طبق میل آنها باشد مهم است. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 643236 ویرایش خبر
لینک کپی شد
پریسا هاشمی
آیا این خبر مفید بود؟