هرکول هم جای سعید نمکی بیاید شرایط همین است / سهم 25درصدی وزارت بهداشت در سلامت و مبارزه با کرونا

استعفای وزیر بهداشت/ به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، شب گذشته ، در آخرین دقایق روز پایانی آبان ماه و ورود به روز آغاز محدودیت های کرونایی با شروع آذر ، با ارائه استعفا نامه های پشت سر هم از سوی وزارت بهداشت مواجه شدیم. حال سوال این است که اگر این استعفا ها قبول شود و تاکید بر کنارگیری وزیر بهداشت عملی شده و سعید نمکی نیز از صندلی وزارت بهداشت برخیزد و دیگر بر آن بنشیند با توجه به شرایط  موجود در کشور از اقتصاد گرفته تا روند تصمیم گیری های کلان کشور و فرد دیگری بنشیند چه تغییر محسوسی شکل خواهد گرفت .

حسین کرمانپور، مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی رکنا درباره مطرح شدن  استعفای وزیر بهداشت تاکید کرد: وزارت بهداشت، نظام پزشکی و... همه 25 درصد از سلامت تاثیر دارد. سلامت 4 ضلع دارد، یکی دیگر از ضلع آن مسئولان و بخش خصوصی بهداشت و ضلع بعدی مردم هستند.

وی افزود: وزارت بهداشت تنها متولی حوزه سلامت نیست. حتی اگر قوی ترین فرد در سلامت ایران را پیدا کنیم تا جای سعید نمکی بیاید بیشتر از 20 تا 25درصد در سلامت کلی جامعه تاثیرگذار باشد چه دعوای داخلی داشته باشیم چه نداشته باشیم. البته نمی دانم این هرکول در جامعه پزشکی وجود دارد یا خیر؟ هرکول هم جای نمکی بیاید شرایط همین است.

مافیایی در حوزه سلامت وجود دارد؟

حسین کرمانپور در پاسخ به اینکه آیا این جنجال استعفا کار مافیای دارو و سلامت است یا خیر ؟گفت: من نمی دانم آیا مافیایی در حوزه سلامت وجود دارد یا خیر ، در حوزه ای که ما هستیم یعنی بخش پزشکی ، فقط درمان می کنیم ، بیماری های حوزه سلامت به ما رسیده نه مافیای آن. امیدوارم اگر مافیایی در نظام سلامت است شناسایی شود و این جامعه پاک شود. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 629937 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟