فعالیت اصناف بعد از ساعت ۱۸ تخلف محسوب می‌شود

کرونا / به گزارش رکنا ، رضا علیزاده بیرجندی روز پنجشنبه  افزود: براساس تصمیم ستاد ملی و ابلاغ ستاد استانی مدیریت کرونا واحدهای صنفی غیرضروری مراکز شهرستان‌های استان باید از ساعت ۱۸ تا صبح روز بعد فعالیت خود را تعطیل کنند.

وی بیان کرد: اصناف ضروری از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نانوایی‌ها، سوپر مارکت‌ها، میوه فروشی‌ها، سبزی و صیفی‌جات، مواد پروتئینی، تولید و فروش لبنیات، غذا، فست فود و طباخ بیرون بر، پخش موادغذایی، دفاتر آژانس‌های مسافرتی و از این قبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

رییس اتاق اصناف خراسان جنوبی تصریح کرد: نظارت و بازرسی بر اجرای این طرح توسط نیروی انتظامی، اتاق اصناف و بازسان سازمان صمت به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح محدودیت فعالیت اصناف تا ۲۰ آذر ماه در خراسان جنوبی ادامه دارد گفت: از تمامی کسبه و اصناف استان درخواست داریم برای حفظ سلامتی خود و شهروندان و با هدف قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در اجرای این طرح ما را یاری کنند تا شاهد مدیریت بیماری و کاهش ابتلا در استان باشیم.

براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا که از روز سه‌شنبه ۲۰ آبان اجرا شد، تمامی واحدهای صنفی به جز گروه‌های شغلی یک در همه مراکز شهرستان‌های استان از ساعت ۱۸ به بعد اجازه فعالیت ندارند و این مصوبه به مدت یک ماه تا ۲۰ آذر لازم الاجراست.

روند ابتلا به کرونا و فوت ناشی از آن در خراسان جنوبی که بار دیگر از مهر ماه امسال صعودی شد، همچنان افزایشی بوده و این استان در وضعیت قرمز است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 626651 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟