پیام تبریک وزیر بهداشت به دکتر رحمانی فضلی، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا

به گزارش رکنا ، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر رحمانی فضلی

وزیر محترم کشور

توصیه مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب در برپایی قرارگاهی اجرایی جهت عملی نمودن مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا و تصمیم خردمندانه رئیس جمهور محترم در انتصاب مدیری لایق، با سابقه اجرایی درخشان و جایگاه سازمانی مناسب موجب خرسندی اینجانب و همکارانم شد.

گرچه در ماه های گذشته همکاری صمیمانه جنابعالی، معاونین محترم و استانداران ارجمند با مجموعه نظام سلامت موجب قدردانی است، مع الوصف فقدان تشکیلاتی منسجم که بتواند مقتدرانه اجرای شیوه نامه ها و محدودیت های الزامی را در راستای مدیریت، کنترل و مهار بیماری به مرحله عمل برساند در تلاش های شبانه روزی همکارانمان در نظام سلامت و افت و خیز بیماری تاثیرات شگرفی داشت.

با این تقسیم کار مدبرانه توسط مقام معظم رهبری همکاران ما بدون دغدغه اجرا و یا عدم اجرای مصوبات و اعمال محدودیت ها می توانند به رسالت اصلی خویش یعنی آموزش همگانی، تشخیص زودرس با استفاده از تست های بیشتر، شناسایی موارد مشکوک و در تماس با افراد آلوده، قرنطینه سازی آنها، درمان مناسب و توسعه ی زیر ساخت های نظام سلامت و همچنین تدوین شیوه نامه ها و محوریت در تعیین عالمانه مصادیق محدودیت ها بپردازند.

بی تردید این آرایش جدید در سایه ی لطف الهی و وفاق و همدلی کلیه ی دستگاه های دولتی، نظامی، انتظامی،سازمان های مردم نهاد و همراهی همیشگی مردم دریچه ای نو در مدیریت بیماری خواهد گشود.

ضمن تبریک این انتصاب شایسته، توفیق و سربلندی حضرتعالی را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

دکتر سعید نمکی برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 620898 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟