توزیع 80 هزار بسته غذایی در بین اقشار آسیب دیده / اجرای طرح «آمران سلامت» از فردا

به گزارش رکنا، رییس جمعیت هلال احمر گفت: در طی این ده روز از محل کمک هایی که به جمعیت هلال احمر شده است ۸۰ هزار بسته غذایی تهیه و در بین افراد نیازمند در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

 «کریم همتی» رییس جمعیت هلال احمر اعلام کرد: در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای ستاد مرکزی مقابله با کرونا جمعیت هلال احمر از روز دوشنبه طرح آمران سلامت را در کل کشور به اجرا درخواهد آورد. این طرح تا پانزدهم آبان ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این طرح از ظرفیت جوانان و داوطلبان پرشور و همراهان همیشگی جمعیت هلال احمر استفاده خواهد شد.

رییس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در مراکز استان ها و شهرستان ها این طرح به صورت همزمان اجرا می شود و از تمام ظرفیت داوطلبان در جهت آموزش همگانی و همراهی مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی جهت به در این طرح استفاده خواهد شد.

ماسک و لوازم حفاظت شخصی در اختیار مردم قرار می گیرد

همتی خاطرنشان کرد: تلاش خواهد شد چنانچه کمبودی در زمینه ماسک و لوازم حفاظت شخصی وجود دارد در این طرح در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ستادملی مقابله با کرونا ادامه داد: نکته دوم در فرمایشات مقام معظم رهبری بحث معیشت مردم در این شرایط بود. از همین رو از محل کمک هایی که به جمعیت هلال احمر شده است ۸۰ هزار بسته غذایی در طی این ده روز در بین افراد نیازمند در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

رییس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: کماکان جمعیت هلال احمر این آمادگی را دارد که پل و راه ارتباطی باشد بین افراد دارا و افراد نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا و امیدواریم مردم در این زمینه نیز مانند گذشته همراهی و همکاری خوبی با جمعیت هلال احمر داشته باشند تا کمترین فشار بر اقشار آسیب پذیر وارد شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 619920 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟