استان‌هایی که کرونا را شوخی گرفتند

کرونا / به گزارش رکنا، محسن فرهادی در خصوص وضعیت استان‌های مختلف در زمینه رعایت پروتکل‌ها بهداشتی گفت: وضعیت استان‌های مختلف در زمینه رعایت پروتکل‌ها بهداشتی شناور و در تغییر است و هم اکنون در استان‌های آذربایجان شرقی، قم، اصفهان، فارس و تهران که همیشه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک در آن پایین است، در این زمینه با مشکل مواجه هستند.

وی ضمن اشاره به اینکه در پایتخت شرایط بهتر بود و تهران در این زمینه افت کرده ‌است، ادامه داد: همکاران ما همه روزه رعایت پروتکل‌ها را رصد می‌کنند و گزارشات هفتگی ما به ستاد تحویل داده می‌شود و ممکن است طی یک هفته یک استان از وضعیت خوبی برخوردار باشد و هفته بعد در زمینه با مشکل مواجه باشد.

آیا ورود یک بیمار کرونایی به مترو، همه مسافرین را مبتلا می‌کند؟

معاون مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه شنبه هر هفته جلسات ستاد برگزار می‌شود و گزارشات مورد بررسی قرار می‌گیرد، در بعد از ظهر همان روز جلسه‌ هفتگی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌گردد که اطلاعات ستاد در اختیار تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار می‌گیرد و که دانشگاه‌ها خودش را با شرایط تنظیم کند و اگر بخواهد نظارت‌‌ها را افزایش دهد به کدام بخش‌ها بیشتر ورود پیدا کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 614144 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟