ثبت نام وام ودیعه مسکن تا پایان مهرماه تمدید شد

مسکن / به گزارش رکنا، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری برای ساخت یک صد هزار واحد مسکونی برای کارکنان وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه امروز یک گام دیگر در راستای تقویت ظرفیت تولید و عرضه مسکن با مشارکت وزارت جهاد کشاورزی برداشته‌ایم، گفت: جمعیت هدف این توافقنامه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی، بازنشستگان و ایثارگران هستند.

او افزود: در این زمینه براساس توافق صورت گرفته و با توجه به افزایش ظرفیت‌های زمین در حوزه واگذاری حداکثری اراضی در حریم شهر‌ها توانسته‌ایم با سرعت بیشتری اقدام به ساخت مسکن کنیم.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه از تمدید مجدد ثبت نام وام ودیعه مسکن خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام وام ودیعه مسکن از فردا تا پایان مهرماه تمدید شده است و بر این اساس کسانی که مطلع نشده‌اند یا جا مانده‌اند می‌توانند از فردا (۱۳ مهرماه) با مراجعه به سامانه طرح ملی اقدام مسکن به آدرس WWW.TEM.MRUD.IR برای ثبت‌نام وام ودیعه مسکن تا پایان مهر ماه اقدام کنند.

گفتنی است، تفاهم نامه همکاری برای ساخت یک صد هزار واحد مسکونی برای کارکنان وزارت جهاد کشاورزی امروز (شنبه) بین وزارت راه وشهرسازی و وزارت جهاد کشاورزی به امضا رسید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 612512 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟