آغاز تزریق رایگان واکسن آنفلوانزا از امروز در سراسر کشور

به گزارش رکنا ، سیدحسین داودی مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه ای به دستور وزیر بهداشت از آغاز تزریق رایگان واکسن آنفلوانزا در مراکز بهداشتی از امروز ششم مهر ماه خبر داد.

متن نامه مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی وزارت بهداشت درباره دستور وزیر بهداشت مبنی بر آغاز تزریق واکسن آنفلوانزا از ششم مهر ماه به شرح زیر است:

رئیس/سرپرست محترم دانشگاه / دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی

با سلام و احترام؛

با عنایت به دستور مقام عالی وزارت، مقرر گردیده توزیع واکسن آنفلوانزا تا نیمه شب امشب ۱۳۹۹/۷/۵ مورخ برای کلیه دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور کامل شده و تزریق واکسن مورد اشاره از اول وقت اداری مورخ ۱۳۹۹/۷/۶ بر اساس پروتکل های تنظیمی و دستورالعمل ارسالی معاون محترم بهداشت آغاز گردد.

لذا ضروری است هر گونه مشکل در دریافت واکسن تا ساعت تعیین شده که موجب تأخیر در شروع تلقیح در آن دانشگاه /دانشکده می گردد را به سازمان غذا و دارو و حوزه معاونت بهداشتی اعلام نمایند، در صورت عدم رفع مشکل لطفا مراتب در هر ساعت از شبانه روز به این حوزه اعلام تا پیگیری لازم به عمل آید.

در ضمن شروع واکسیناسیون فوق در تاریخ ذکر شده تا ساعت ۱۲ ظهر فردا همراه با آمار روزانه اعلام شود، همکاران پاسخگو که تا ۲۴ ساعت آینده بصورت شبانه روزی در این حوزه پیگیری کننده موضوع خواهند بود به شرح ذیل می باشد.

۱- آقای دکتر شجاعی

۲- آقای سعادتی

دکتر سیدحسین داودی مشاور وزیر و مدیر کل حوزه وزارتی

رونوشت :

جناب آقای دکتر شانه ساز معاون محترم وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو جهت آگاهی و دستور اقدام لازم

جناب آقای دکتر رئیسی معاون محترم بهداشت جهت آگاهی و دستور اقدام لازم

نامه

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 610324 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟