بستری شدن ۵۶ نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های البرز/ فوت ۴ البرزی براثر کرونا

به گزارش رکنا، فتحی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان این که در ۲۴ساعت گذشته تعداد ۳۶۴ نفر به صورت سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک به کرونا مراجعه کرده اند که ۵۶ مورد در بیمارستان‌ها بستری شده اند، گفت: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۵ هزار و ۲۶۲ نفر بوده که از این تعداد ۱۴ هزار و ۷۳۲ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده اند.

او با بیان این‌که در حال حاضر تعداد ۴۰۴ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی بستری هستند، افزود: از این تعداد ۱۳۸ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.

فتحی با اشاره به این‌که تعداد ۹۷ بیمار بستری شده جوان و پایین‌تر از سن پنجاه هستند، گفت: تعداد بیماران بستری شده بد حال در ۲۴ ساعته گذشته به ۱۱۱ نفر رسیده‌است.

او افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۹۳۸ نفر رسیده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی البرز در پایان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۳هزار و ۹۰۲ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 600289 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟