ساخت باستی هیلز در پاسداران تهران منتفی شد / 06 باغ می ماند

پادگان 06/ به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، این ساخت و سازها باعث می شد بوستان ارتش در 06 تهران به حیات بلندمرتبه ها تبدیل شود. برخی از اعضای شورای شهر تهران خوشحال بودند که این بوستان را شهر هدیه شده و اگر ساخت و سازی هم انجام می شود، هیچ مشکلی نیست اما از سوی دیگر برخی از اعضای شورای شهر تهران به دنبال لغو ساخت و سازهایی بودند که می توانست به ضرر شهر شده و این منطقه بکر را به یک منطقه شلوغ وغیرقابل استفاده تبدیل کندو تنفس شهر را به مخاطره بیاندازد .مخالفت های برخی از اعضای شورای شهر تهران باعث شد که از ساخت بلندمرتبه های لاکچری که می توانست یک یک باستی هیلز در پاسداران تهران باشد جلوگیری شود.

 پادگان 06 ارتش باغ می ماند

همین انتقادات و اعتراضات اعضای شورای شهر تهران باعث شد که محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران اعلام کند تفاهمنامه ارتش و شهرداری در خصوص پادگان ۰۶ منتفی شده است. شهرداری به همین دلیل تذکر ۶ عضو شورا در این رابطه را پیگیری نکرد. ارتش به دلیل نگرانی از سرمایه گذاری که می‌خواهد در این پادگان انجام بدهد از این تفاهم عقب نشسته است.

اما سوال اینجاست که چه کسی پاسخگوی این بی دقتی خواهد بود، شهرداری یا ارتش؟ هزینه ای روحی و روانی که این مسئله بر شهروندان تهرانی وارد شد را چه کسی ترمیم و جبران خواهد کرد؟برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 585446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟