بازگشت محیط بان جانباز سید امین هادی پور به خوزستان

محیط زیست / به گزارش رکنا ، سید امین هادی پور محیط بان جانباز خوزستانی بعد از ۲ ماه و ۱۱ روز بستری بودن در بیمارستان پارس تهران ، دوشنبه شب ۱۶ تیرماه از طریق فرودگاه اهواز وارد خوزستان شد و مورد استقبال همکاران خود قرار گرفت.

سید امین هادی پور محیط بان گتوندی در تاریخ ۲۶ فروردین ماه سالجاری در محیط‌بانی گتوند به دنبال حمله شبانه گروهی ناشناس به پاسگاه از ناحیه پای راست مورد اصابت گلوله قرار گرفت و برای مدتی در بیمارستان گلستان بستری و از ۴ اردیبهشت ماه جهت پیگیری مراحل درمان به بیمارستان پارس تهران منتقل شد . تلاش های فراوانی برای حفظ و بهبود پای وی انجام شد که متاسفانه نتیجه نداد و پای راست وی از زانو به بالا قطع شد.

در مراسم استقبال از ایشان، سید عادل مولا معاون محیط زیست طبیعی، حسن آقا شیرمحمدی فرمانده یگان و علی بنی عگبه رئیس اداره محیط زیست اهواز ضمن تقدیر و تشکر از ایثار و از خودگذشتگی این محیط بان در انجام وظیفه برای او آرزوی صحت و سلامتی کردند.

لازم به ذکر است ، سید امین هادی پور در سالروز میلاد با سعادت امام رضا (ع) و روز محیط بان که روز ۱۴ تیرماه بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ، بعنوان محیط بان جانباز نمونه ملی معرفی و مورد تقدیر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 584041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟