ورود مجلس به پرونده آتش سوزی های زنجیره ای

آتش سوزی/ به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، آتش سوزی جنگل ها و پارک های تهران که برخی از آنها عمدی اعلام شد انفجار گاز در پارچین و حالا انفجار کلینیک سینا اطهر در تجریش... اتفاقاتی است که برخی در فضای مجازی عمدی یا غیرعمدی بودن آن را برای زیر سوال می برند و می گویند خرابکاران خارجی توسط عاملان خود در ایران به قصد تشویش اذهان عمومی این آتش سوزی ها را رقم می زنند ولی چقدر این فرضیه و اظهار نظر ها درست است ؟

یعقوب رضازاده، دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی رکنا تاکید کرد:  اعتقادی ندارم که آتش سوزی ها از خارج برنامه ریزی شده است. هر چند که دشمنان خارجی امنیت ملی کشور ما را در در 42سال پس از انقلاب هدف قرار داده اند، اما با توان دفاعی بالای نیروهای مسلح کشور و تلاش سربازان گمنام امام زمان (ع) و با هدایت مدبرانه و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تمام این توطئه ها خنثی شده است.

بی احتیاطی یک فرد ساختمان پلاسکو را نابود کرد

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس با اشاره به آتش سوزی ها افزود:  دستگاه های مربوطه  باید تیم های تخصصی شان را به محل آتش سوزی ها اعزام کنند تا عمدی یا غیرعمدی بودن حوادث مشخص شود. به عنوان مثال آتش سوزی ساختمان پلاسکو به دلیل خطای انسانی رخ داد و این ساختمان به دلیل بی احتیاطی یک فرد باعث از بین رفتن این ساختمان شد. بعید می دانم که این آتش سوزی ها عمدی باشد.

یعقوب رضازاده تاکید داشت : البته روز یکشنبه که مجلس بعد از یک هفته حضور نمایندگان در حوزه های انتخابی است ، در مورد آتش سوزی ها تذکر می دهیم و اگر نیاز باشد از مجلس اکیپی برای نظارت بر بررسی ها مشخص خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 582298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟