دانش آموزان در سامانه سلامت ثبت نام کنند/ ارسال پیامک ثبت نام برای مدیران

به گزارش رکنا، رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان  گفت: کلیه مدیران مدارس دوره متوسطه دوم با توجه به بند ۱۴ بخشنامه مصوبات جلسه ستاد استانی امتحانات نهایی خرداد ماه ۹۹، الزامیست کلیه عوامل حوزه اجرا و دانش آموزان در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام نموده و پیامک آن را به مدیر آموزشگاه خود ارسال نمایند.

او بیان داشت: این امر برای افزایش ضریب ایمنی سلامت دانش آموزان و برگزاری امتحانات است و همچنین پرینت آن را به مسئول حوزه اجرای امتحان نهایی تحویل دهند.

عبدی افزود: بازدید و نظارت از حوزه‌های برگزاری امتحانات نهایی برای پایه دوازدهم از نظر فاصله گذاری اجتماعی، ضدعفونی کردن، سرویس‌های آبخوری، سیستم سرمایش‌ی و برگزاری مانور در این زمینه را در دستور کار داریم.

پیش از این صاحب نژاد حسینی معاون پشتیبانی آموزش و پرورش بهبهان گفت: امسال تعداد حوزه‌های امتحانی شهرستان بهبهان دانش آموزان دختر و پسر به صورت فیزیکی ۲۰ حوزه خواهد بود که با رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی، از نیمی از ظرفیت هر حوزه امتحان نهایی استان استفاده شده و به این ترتیب تعداد دانش آموزان در حوزه‌ها به نصف کاهش می‌یابد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 573339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟