گدایی بعد از 70 سال متصدی بودن! / کرونا درآمد بخور و نمیر را هم قطع کرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی  رکنا، گرمابه ها و حمام های عمومی بیشتر در مناطق جنوب تهران به خصوص مناطق آسیب پذیر هستند که از امکانات خوبی برخوردار نیستند حال همین حمام ها نیز از اسفند به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا بسته شده اند تا جلوی ویروس منحوس کرونا گرفته شود. در پی این بسته شدن ها به نظر باید حمایتی دولتی هم صورت می گرفت که اثری نیست.

سید مهدی سجادی تیری رییس اتحادیه گرمابه داران، سونا و ماساژ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی رکنا، درباره این مسئله که این صنف در پس ورود کرونا به ایران  چه وضعیتی دارند تصریح کرد: وضعیت ما از سال 89 به بعد که هدفمندی یارانه ها اجرا شد که نتیجه آن افزایش 30 برابری آب و 10 برابری گاز شد که باعث شد درامد ما به بخور و نمیر برسد.

وی ادامه داد: هم اکنون گرمابه داران همان درآمد ناچیز قبل را ندارند و از آنجایی که سرمایه ای برای استفاده نداشته ایم، من متصدی با 70 سال سابقه باید گدایی کنم.

سجادی درباره مشکلات حوزه ماساژ مطرح کرد: از اسفند تمام مراکز ماساژ تعطیل هستند که این تعطیلی ها تا آخر اردیبهشت نیز قطعی است حال تا کنون هیچ کدام از وعده های دولت را در عمل ندیده ام کمااینکه مبلغ یک میلیونی که می خواهند بدهند واقعا پول زیادی نیست.

رییس اتحادیه گرمابه داران در پایان اذعان کرد: حمام ها صرفه اقتصادی ندارند اما خیلی از آنها به دلایل حقوقی باز نگه داشته اند که در این شرایط بیشترین آسیب را می بینند کمااینکه دولت دائم درباره کرایه ها باید هایی را مطرح می کند که هیچ کدام عملی نیست و کسی به آنها توجه نمی کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 564779 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی چاهه
آیا این خبر مفید بود؟