روایت دختری که یکسال در میان امواج حوادث زندگی کرد / + فیلم
حجم ویدیو: 22.18M | مدت زمان ویدیو: 00:03:27

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، ویروس کرونا جهان را با چالش های زیادی روبرو کرده است که بدون شک جهان پس از آن جور دیگری خواهد بود اما آنچیزی که نام ما را در تاریخ ثبت خواهد کرد وظیفه ای است که امروز به عنوان یک انسان بر دوش داریم که بدون شک این وظیفه پاسداشت از انسانیت است.

ما با وجود هزاران مشکلی که در خانواده هایمان داریم باید برای بهتر شدن شرایط تلاش کنیم و هیچ اقدام مثبتی کوتاهی نورزیم تا شاید جهان پس از کرونا نیز ناممان را به عنوان انسان هایی یاد کنند که با جانشان انسانیت را زنده نگه داشتن تا عده ای به ادامه زندگی امید وار شوند.

زهرا قدیانی عضو سازمان مردم نهاد طلوع بی‌نشان ها در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی رکنا، درباره این موضوع که چرا در شرایط فعلی با وجود تمام خطرات کار داوطلبانه انجام می‌دهید گفت: به عنوان یک آدم دغدغه مند که نسبت به جامعه اش احساس وظیفه می‌کند از دوران کودکی دلم می‌خواست به کشورم خدمت کنم که زمینه اینکار را نیز برای خودم آماده کردم.

وی ادامه داد:  در زلزله کرمانشاه به صورت مستقل وارد عمل شدم که در نهایت در سیل اهواز با سازمان مردم نهاد طلوع بی نشان ها آشنا شدم که باعث شد برنامه های زیادی را به وسیله این سازمان پیش ببریم.

قدیانی درباره علت حضور خود در این سازمان مردم نهاد مطرح کرد: تجربه کار در نهاد های مختلف را داشتم و اعتقادم بر این بود که خدمت کردن موهبتی است که خداوند متعال به همه انسان ها می‌دهد اما اینکه آن را حفظ کنیم دست خود انسان است.

این فعال اجتماعی تاکید کرد: دلیل ماندن من در طلوع بی نشان ها این بود که در این سازمان مردم نهاد آدم هایی حضور دارند که به دلیل گذشته ای که داشته اند با سطح مشکلات، درد ها و رنج ها آشنا هستند و بیشتر دغدغه کمک دارند. تمام اتفاق هایی که رخ می‌دهد با وجود اینکه خدا آگاه و عالم است اما اینکه ما هم اکنون اینجا هستیم به دلیل اختیاری است که خداوند متعال به ما داده است تا ما را با آن بسنجد.

او تشریح کرد: جمعیت طلوع بی نشان ها و امثال سازمان های مردم نهاد امروز داوطلبانه با وجود نگرانی خانواده هایمان به پای کار آمده تا نگرانی مردمی که به دلیل کرونا نا امید شده اند را رفع و جامعه را امیدوار کنند.

قدیان در پایان اظهار کرد: در خواست من این است که هر فرد با هر توانی که دارد پا به میدان عمل گذاشته و با اخلاص و معرفت درونی از این فرصت برای کمک کردن حتی در حد بار جا بجا کردن استفاده کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟