تلویزیون اینترنتی وزارت بهداشت راه اندازی می شود؟ / جهانپور پاسخ داد + فیلم
حجم ویدیو: 13.28M | مدت زمان ویدیو: 00:01:55

کیانوش جهانپور سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی رکنا، درباره اینکه آیا وزارت بهداشت برای اطلاع رسانی درباره کرونا در فکر راه اندازی یک تلویزیون اینترنتی هم در کنار رادیو هست  گفت:  مخالفتی با تلویزیون اینترنتی نداریم اما تلویزیون اینترنتی برای زمانی است که شما ابزارهای مناسب برای اطلاع رسانی را نداشته باشید ولی امروز به صورت گسترده در تمامی شبکه های رادیویی و تلویزیونی کشور اطلاع رسانی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: ما به عنوان روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت رقیب رسانه نیستیم و قرار هم نیست که خود بخواهیم یک رسانه خلق کنیم بلکه از ظرفیت موجود رسانه ها استفاده خواهیم کرد و این روند ادامه دار است.

جهانپور با تاکید بر این مسئله که خیلی اصرار بر راه اندازی یک رسانه به نام وزارت بهداشت نداریم تصریح کرد: راه اندازی یک رسانه روال متداول و درستی نیست کمااینکه این تعدد و تکثر که در جاهای مختلف به نام کرونا، بعضی از افراد رسانه تشکیل داده اند را قبول نداریم و معتقد هستیم که باید این رسانه ها متمرکز شوند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در پایان اظهار کرد: رسانه رسمی کشور، رسانه ملی، خبرگزاری های رسمی، روزنامه ها و حتی کانال های خبری رسمی هستند ما نیاز نمی‌بینیم که کنار این عزیزان قرار بگیریم چرا که ما منبع هستیم و اطلاعات خود را در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

خبرنگار: علی چاهه

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556596 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟