نامه فرزند یک پلیس به پدرش در روزهای کرونایی /  بابا جون مواظب خودت باش !

به گزارش رکنا، سلام ،سال نو را به شما تبریک می گویم. من همیشه برای تو نامه می نویسم و هرموقع دلم می خواهد به مسافرت یا گردش برویم یا چیزی برایم بخری برایت نامه می نویسم. اما این بار فرق می کند. ما باید در خانه باشیم تا مریض نشویم و کرونا نگیریم.

تو مثل همیشه سر کار می روی و می گویی همه دوستانت هم سرکار هستند. من می دانم کار پلیس با همه فرق می کندو همیشه باید سرکار برود. مامانم می گوید تو اگر می خواهی دختر خوبی باشی باید از بابا یادبگیری و خسته نشوی.

من این روزها که مدرسه نمی رم(نمی روم)و در خانه هستم فکر می کردم خیلی دلتنگ هستم. ولی توی تلوزیون (تلویزیون)دیدم بچه های پرستارها و دکترها هم از بابا و مامان خود دور هستند.

بابا من شب عید تا صبح بیدار بودم . می خواستیم با هم سفره هفت سین درست کنیم . تو آماده باش بودی . خودم سفره ی هفت سین درست کردم. با مامان دعا می کردیم تو و همه پلیس ها و دکترها و پرستارها سالم باشین و مریض ها خوب بشن (بشوند).

هر روز که سر کار می روی و من بیدار می شوم برایت سوره کوثر می خوانم تا همیشه سالم باشی.

بابا این روزها که در خانه هستم به این فکر می کردم که چقدر مدرسه و دوست هایم را دوست دارم.

و چقدر وقتی تو به خانه می یایی(می آیی)خانه قشنگ می شود. من افتخار می کنم دختر یک پلیس هستم . چند شب پیش تلویزیون نگاه می کردی . بیمارستان را نشان می داد. تو بخاطره (به خاطر)پرستارهای زحمتکش گریه کردی . من فهمیدم هر چقدر هم کار کنم و درس بخوانم باید بیشتر درس بخوانم.

بابا جون من مراقب خانه هستم و برق های اضافه را خاموش می کنم. سرو صدا نمی کنم و به مامانم کمک می کنم. تو مواظب خودت باش برای این که وقتی تو خانه می آیی خانه ما قشنگ می شود.

بابا جون تو و همه پلیس ها و رییس(رئیس) خودت که همیشه ازش (از او)تعریف می کنی را دوست دارم و به شما ها افتخار می کنم و برای تان دعا می خوانم که خوب و خوشحال و سالم باشید.

دوستت دارم با صد تا قلب

♦️توجه و توجه :

بابا جان راستی عیدی من رو (را) هم ندادی یادت باشد یادت نرود.

دوستت دارم

مهتاب تدینی راد ،دختر ۱۰ساله غلامرضا تدینی راد ، رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی است که این نامه را برای پدرش نوشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

مهتاب تدینی راد

photo_2020-03-23_10-41-08

 

کدخبر: 553194 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟