تذکر جدی رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان به شهرداری در خصوص مبارزه با کروناویروس

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در روزهای گذشته شاهد تشدید اقدامات برای مقابله با ویروس کرونا بودیم و مصوبات اخیر را برای اقدامات پیشگیرانه تعیین کردیم.

وی با تایید اعلام وضعیت قرمز در منطقه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان تاکید کرد: مصرانه خواهشمندیم که شهروندان در شرایط کنونی تنها برای کارهای ضروری و با حداقل تردد به بیرون از خانه مراجعه کنند و بدانند که در این وضعیت در خانه ماندن بهترین درمان است.

دکتر سلمان‌زاده بیان کرد: در چنین شرایطی در حالیکه هشدارهای بهداشتی به صورت مستمر در حال انتشار است متاسفانه مجموعه شهرداری آبادان نسبت به وظایفی که برعهده دارد کوتاهی کرده و با توجه به اینکه موضوع سلامت عمومی در میان است به هیچ عنوان از این قصور به سادگی عبور نخواهیم کرد.

وی در همین خصوص افزود: اگر شهرداری آبادان نسبت به فعالیت‌هایی که برای مقابله بر ویروس کرونا برعهده دارد اقدامی عاجل و سریع نکرد بنا به وظیفه ذاتی مجبور هستیم که این کوتاهی را به مراجع قضایی اعلام نماییم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: در شرایطی که کادر بهداشت و درمان با همراهی گروه‌های مردمی و سازمان‌های مرتبط به صورت جدی و جهادی در حال خدمات‌رسانی بی‌وقفه و شبانه‌روزی هستند این انتظار از شهرداری آبادان وجود دارد که حداقل در چنین شرایطی به وظایف خود به درستی عمل کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 551641 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟