به گزارش رکنا، خسرو ابراهیمی نیا رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس تهران در واکنش به برگزاری مراسم عروسی‌ به صورت پنهانی در برخی از تالار‌های اطراف تهران اظهار کرد: با عروسی‌های پنهانی در تالار‌های اطراف تهران به شدت برخورد می‌شود.

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس بیان کرد: متأسفانه برگزاری این مجالس، بیشتر به خاطر منافع شخصی است، چرا که در شرایط حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا این افراد حاضرند جان مردم را به خطر بیندازند.

ابراهیمی نیا در ادامه افزود: بی‌شک مسئولان ذیربط و اتحادیه با برگزارکنندگان این مجالس، برخود جدی می‌کنند، چرا که سلامتی و جان مردم برای ما در اولویت قرار دارد.

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس در ادامه گفت: متأسفانه هستند افرادی که با برگزاری این مراسم، سلامت و جان مردم را به خطر می‌اندازند، این امر موجب شده تا صدای اعتراض برخی از مسئولان بلند شود.

گفتنی است، دیروز علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت کرونا در کلان شهر تهران گفته بود: «برخی در اطراف تهران پنهانی در تالار‌ها عروسی گرفتند! این شجاعت نیست. چرا که هر فرد مبتلا به کرونا دست‌کم ۳ نفر را آلوده می‌کند و اگر کسی در این عروسی‌ها مبتلا باشد هزاران نفر دیگر هم در جامعه آلوده می‌شوند.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 550221 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟