آیا شهردار منطقه 17 کرونا گرفت ؟

به گزارش رکنا ، شهردار منطقه 17 با اشاره به اینکه وضعیت بیماری معاونش رو به بهبودی است، گفت: علایمی از کرونا ندارم و به دلیل کمبود کیت نیازی در انجام تست کرونا ندیده‌ام.

محمود کلهری شهردار منطقه 17 تهران درباره خبری که در فضای مجازی درباره ابتلای وی به کرونا منتشر شده بود، اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر مشکلی ندارم و علائمی از کرونا نیز در من وجود ندارد. از آنجایی هم که کیت‌های تشخیص کرونا اندک است، ضرورتی بر انجام تست ندیده‌ام.

وی افزود: دو روز پیش در بازدیدی از بیمارستان منطقه، جویای حال بیماران و همکاران شدم همه پیش‌بینی‌ها و اقدامات پیشگیرانه در مقابله با کرونا در شهرداری منطقه پیگیری شده است.

شهردار منطقه 17 ادامه داد: امروز هم در سر کار حاضر شده و فعالیت‌های عمرانی سطح منطقه را بازدید کردم.

کلهری گفت: فردا درختی با عنوان درخت امید در بیمارستان ضیائیان کاشته می‌شود که نمادی است برای امید ایرانیان و گذراندن شرایط سخت کنونی است.

وی در پاسخ به این سؤال که وضعیت جسمانی معاون شما که مبتلا به کرونا بوده به چه صورت است، گفت: ایشان اوایل هفته پیش به دلیل کسالتی که داشتند، تست کرونا برایشان انجام گرفت که نتیجه آن منفی بود، ولی به دلیل ادامه کسالت ایشان، مجدد تست گرفته شد که نتیجه دیگری داشت.

شهردار منطقه 17 اعلام کرد: حال عمومی ایشان در حال حاضر بهتر شده و توصیه کرده‌ام که به استراحت خود ادامه دهد و از منزل شرایط کاری را رصد کند. البته هنوز تست قطعی و نهایی معاون من در مورد کرونا اعلام نشده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 548208 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟